Rabu, 13 Jun 2012

LGE BERKOPIAH.. ERM ELOK LE.. TU YANG PAK LOBAI PAS.. HANYUT...


gambar edit LGE berkopiah... mungkin juga.. sebab nak cover keangkuhan dia mentadbir pulau pinang..

tak salah.. bagus... tetapi adakah dia ni ikhlas nak membantu orang Islam dan Melayu? ataupun kerana nakkan kuasa mutlak je kot.. bila dah dapat segalanya.. dia akan tersenyum puas sebab dia dah berjaya memukau jutaan orang melayu dek kerana dia mampu berkopiah.. mampu bersongkok.. mampu makan guna tangan... kamon beb.. apa dah dia buat di pulau pinang tu beb... apa nasib orang melayu di sana?

dulu mentornya lim kuan yew pun sama memukau orang melayu di singapura, ramai kagum sebab dia mampu bersongkok pergi ke kampung-kampung orang melayu demi undi... bila dah berkuasa.... melayu singapura adalah bangsa 3rd class di sana.. so ape de hal.. adakah malaysia ini akan jadi singapura kalau otak kita ni langsung tak sedar-sedar...

jadi.. kelangsungan kita adalah kuasa.. buruk macamana pun jangan sesekali kau bagi kuasa kepada orang kafir dalam mengontrol kamu wahai pak langau hijau.. jangan jadi bodoh piang sampai dek kerana dendam semua kamu nak jual... so berpada-padalah dalam membagi muka kepada kiasu tahap longkang macam dap wei.. pikir-pikirkanlah nasib anak cucu kamu suatu hari nanti....

sumber gambar klik

8 ulasan:

  1. tqvm bro...post bujang senang dipaut ke dlm blog hebat nie.....

    BalasPadam
  2. bagus amende, tu dah hina islam namanya tuhh, nak pakai kepiahh masuk islam dulu samdoll...

    BalasPadam
  3. Takat pakai kopiah mcm LGE tu lembu pun boleh buat...Cuba suruh BERSUNAT (berkhatan guna PISAUKARAT) ada berani ka dia...???

    BalasPadam
  4. bujang senang bereh bos.. hehe.. hentam tetap hentam sampai lunyai sama pakatan.. yiha..

    BalasPadam
  5. woi LGE sial !!!
    janganlah setakat pakai kopiah jeeee ...



    dulu cakap nak ikut macam Khalifah Umar Abdul Aziz


    aku cabar kau pergi sunat dulu ...
    lepas tu pakai kain pelikat ...
    yang terbaik sekali ... mengucap dua kalimah syahadah



    PAS + PKR + DAP = sial + bangang + celakoooooooooo !!!!!!

    BalasPadam
  6. Tapi kenapa MP DAP tak nak pakai songkok bila berpakaian rasmi? nampak sangat berpura pura...

    BalasPadam
  7. Pluralisme, Kristian boleh pakai kopiah, Islam boleh pakai salib. Kristian boleh sembahyang di Masjid. Islam boleh sembahyang di gereja atau kuil. Sungguh hebat ajaran Anwar Aljuburi yang disokong tanpa berbelah bagi oleh PAS.

    BalasPadam
  8. PAS BERTAKEBEER BERSAMA KOMUNIS!!..YAMSENGGGGGG!!! KEHKEHKEH

    BalasPadam