Isnin, 18 Jun 2012

MALAUN NI KALAU HIDUP ZAMAN KESULTANAN MELAYU MELAKA... DAH LAMA KENA SULA..

wah semakin hebat sialan anjing-anjing yang menyintai kerajaan republik.. kemain hebat dia mencaci sultan johor.. erm teruskan orang muda.. jangan nanti anda nak keluar rumah pun anda dah risau dan takut kerana kelancangan mulut pantat anda tu.. kita menghormati sultan kerana merekalah tinggal untuk kelangsungan kuasa orang melayu.. kita bukan menyembah raja.. tapi merekalah ikon kekuatan untuk orang melayu... tanpa mereka ini tiadalah kerukunan umat melayu dan Islam di bumi idaman komunis ini.... mungkin kamu ni spisis melayu baru yang diajar anuar ibrahim supaya mecerca pemirintah... jarum syaitan dari yahudi dah masuk perangkapnya... akan ada ramai orang muda yang akan berani menghina dan mencaci sultan dan raja-raja melayu kerana mereka ini dah di pukau mindanya...

teruskan--teruskan.. harap pihak berkuasa ambil tindakan terhadap sialan pantat yang kurang dek ajar.. kalau di biarkan.. akan jadi perkara biasa untuk mereka menghina dan mencaci ketua-ketua pemerintah demi kuasa cibai bakal pm mereka tu... bangsat punya anak muda... jumpa depan-depan aku ludah.. kalau boleh nak bagi penampar pun boleh... biar bisu..

OI PUKIMAK PUNYA MANUSIA.. MUNGKIN ANDA INGAT ANDA DAH BUAT TERBAIK DALAM MENGHINA SULTAN.. OI MANUSIA BANGSAT.. KERANA MULUT KAMU INI.. AKAN MENYESAL TAK KERUAN KAMU NANTI...


AAKJ

ps: aku rasa munusia macam ni jangan di beri muka, kalau diberi muka.. jangan kata taik.. bom pun mereka sanggup letak beb kalau dah taksub kepada pemimpin kotor mereka.. harap pihak berkenaan buatlah sesuatu jangan lembut sangat...

8 ulasan:

  1. Akibat kena sula bontot dek Anwar ler mamat ni meroyan kutuk Sultan. Insya Allah mamat ni tetap kita cari kalau polis tak bertindak biar NGO bertindak. Insya Allah.

    BalasPadam
  2. hahaha...because of that la negeri melaka tak ada raja@sultan skang nih...malas nak citer...gi baca buku sejarah lah...

    BalasPadam
  3. mengikut sejarah.. pertualang melayu dan cina2 lah yang menjadi talam 2 muka dalam kekalahan kerajaan melayu melaka di tangan portugis.. ingt pertualang2 macam hangpa la.. siapa lagi.. komunis pun dulu ramai orang melayu juga.. jadi balaci.. skrang ni melayu pulak jadi balaci dap.. erm apalah teruk beno segelintir bangsaku.. pui

    BalasPadam
    Balasan
    1. mengikut sejarah.. MELAYUlah yg ramai jd petualang pengkhianat bangsa dan tanahair sendiri ! Kesultanan Melayu Melaka HANCUR dek kerana Pembesar Melayu dan Sultan itu sendiri,Kesultanan Melayu Temasik HANCUR dek kerana Pembesar Melayu dan Sultan itu sendiri, Kerajaan Melayu Patani HANCUR dek kerana Pembesar Melayu dan Sultan itu sendiri...sekarang ini MELAYU UMNO dan Pembesar2 Melayulah yang akan dan telah menjadi penyebab KEHANCURAN Bangsa dan Tanahair !!

      Padam
  4. heran kan, kalau orang lain punya dasat dorang ni bangkang tapi kalau anwar azmin lge takder pulak dorang nak bantah kan, macam video yang dah terang dan disahkan 99% pun masih lagi cakap tu bukan, boleh pulak dorang percaya jilat bontot anwar dengan azmin tak bersalah. heran2 ada je nak double standard. kalau dekat parti dorang semuanya betul2 belaka takder dosa, semua pahala. tapi kalau dekat orang lain semua neraka dosa besar kafir. heran aku dengan orang macam ni, amik contoh ptptn hari duk2 sibuk hapus2kan, ni baru tangguh kelam kabut, terus nak jual asset unisel. macam mana ni? cerita gah bagai kan yang berdmokratik lah sangat.

    BalasPadam
  5. beri alamat budak ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nah amik alamat dia....Istana Bukit Serene, Johor Bahru, Johor Darul Takzim

      Padam