Selasa, 12 Jun 2012

siapalah buat dajal buat gambo tak senonoh ni beb..!!! ades..

erm.. siapalah yang buat macam ni weh.. ades.. marah orang oi... walau kita marahkan mereka ni... tapi rasanya.. thahlah beb... entea simpan dalam hati je lah hehe... maunyer langau hijau jadi hulk oi.. haha.. walau kenyataan tentera cyber mereka kalau buat super impose dan menghina pemimpin bn kalau kita tengok lagilah teruk beb.. kita tak perlu le kot ikut macam mereka... hehe... (ahhh ade gua kisah hahaha).. lawan tetap lawan...

sumber klik
ps: post gua pasal ecah artis tu.. pun orang marah.. keh keh..

3 ulasan:

  1. Lawan tetap lawan, lawan apa? Lawan siapa cepat berahi? Muka manusia 2 ekor tu tengah berahi le tu!

    BalasPadam
  2. yg kat atas tu.. mahhhhhhhhhh!!!ahh ahh ahh.......

    yg kat bawah.. hmm jelly tak best.....

    BalasPadam
  3. Hadoila..ahahahahah...ilang tensen aku balik keje nih....hahahah..best best.Thanks guys! Buatla lagi banyak banyak yea..

    BalasPadam