Selasa, 12 Jun 2012

OHHHH.... PATUTLAH JADI MEROYAN SEMACAM BILA MASUK PAS... MOCIP AISYAH NI... HAHA


OHHH MACAM TU RUPANYA... ADA NIAT RUPANYA.. KEH KEH... OHHH PATUTLAH MASUK PAIH SEBAB BILA JOIN GENG-GENG PAKATUN NI SENANG GILE NAIK PANGKAT WALAU BELAJAR TAK TINGGI SAMPAI SRP JE... HAHA.. MASYUK-PUN MASYUK... AL MAKLUMLAH.. BERNYANYI DAH TAK LAKU... SO SEMUA SALAHKAN ORANG LA... KAN.. POODAH.. NANTI APA KATA BOB LOKMAN TU.... OPS... USTAD BOB LOKMAN.... DUA MESTI NAK JUGA.... 

ps: ada kelayakan ke spisis yang suka salahkan orang ni... ek.. boleh caya ke.. segala janji manismu tu.. hak hak hak pui

14 ulasan:

  1. buakn saudari sahaja yg akan menolong tetapi saya sendiri yang tiada jawatan dalam politik pun menolong apa yang diperlukan tetapi tak lah buat hebahan....saya tek fikir untuk jadi wakil rakyat pun....sebab saya kena cermin diri saya dulu..

    BalasPadam
  2. Dia ada degree dari U New Zealand la. Dulu dia pernah belajar di sana la.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang aku tau dia nyanyi kat NZ, pasal ada ijazah NZ tu tak taulah.

      Padam
  3. Takyah Ijazah!!

    Masok PAS dah kira ada PHD = Permanent Head Damage..

    BalasPadam
  4. dia mmg le terpelajo.. tapi kenyataannya siapa yg srp tu dalam pemimpin pas ek keh keh keh.. tau bukan si ecah ni.. dia ni penghiburlara je..

    BalasPadam
  5. ha ha ha ha
    pecah perutku.
    phd itu rupanya.

    BalasPadam
  6. bodoh lah admin ni.. aku rasa baik lah ko buang citer citer bangang ni... dia ada degree lah.... kat NZ... ko jgn lah tulis ape yg ko igt betul sgt.... aku rasa sebelum ko malukan BN kita... n diri ko... ko remove lah....nak kutuk pasal dia kutuk lah yg lain... ntah2 ko yg takde pelajaran... cili kasi taruk... aku ni org UMNo ... jgn buat aku malu ngan tulisan ko....

    BalasPadam
    Balasan
    1. bkn cm2,pe yg admin nk tekankn ialah sikap mereka yg mggunakn nama rakyat utk naik walaupn sbenanye x..2 je..yg lain 2 utk nyedapkn cte je ha..

      Padam
  7. baca balik bahlol oi.. aku cakap geng2 pakatan bodoh.. haha.. poyos la ko ni bro.. hahaha.. aku bukan tujukan dekt dia.. ai baca stament pun tak lepas.. wakaka.. ades..

    BalasPadam
  8. tak payah lah kasi tunjuk muka dia plak.... baik ko kasi tunjuk muka mat sabu...kene tendang UM.. mmg tak abis belajar

    BalasPadam
  9. modal nak burukkan minah gemuk ni tak best lah...mcm tadak isu jer....

    BalasPadam
  10. hehe kiasan pun tak leh nak beza.. keh keh.. ades.. pejuang maya mende ni keh keh..

    BalasPadam
  11. Mmang dpt ijazah..Siape x knl si aishah ni....penyanyi group The Fan Club.Msa tu tngah kurus.hebah lah. lani mcam tongkang dh x laku. Perbodohkan pula kuncu-kuncu PAS boih jadi calun.Buat lah
    Janji Manis MU

    BalasPadam
  12. masa dia menyalak dgn the fan boys dulu, dia tangguh belajar sementara. maybe lepas stop menyalak, dia sambung balik spt apa yg dikomen. tapi dia syok batang mat salleh juga. dah cerai, nak blame umno juga. masa syok, tak ingat umno. bila tak dapat apa yang dihajati dan dah tak laku, lompat sebelah sana. modus operandi biasa bagi puak yang tak dapat habuan. lepas tu hentam kerajaan, puak pas pun sambut dgn ghairahnya. nik aziz dah halalkan suara muslimah didengar. mungkin nak cover line untuk ecah nyanyi masa ceramah nanti.

    BalasPadam