Jumaat, 15 Jun 2012

OI MELAYU PR KORANG TENGOK NI... FIKIR-FIKIRKAN.. HARAP JANGAN JADI BAHLUL!!!

rasist giler.. ni tanah melayu ke tanah negara china ni.. demn man.. mana pak lobai pas yang asik-asik umno-umno tu.. siapa rasist woi.. bhagal.. otak kayu.. jilat dap kuat sangat.. langsung tak ambil peduli apa yang dap buat.. yang ada dalam kepala otak.. umno salah umno itu umno ini.... sampai ke subuh tak habis.. pui..

fikir-fikirkan dan buka sikit kepala minda kamu... adui
rasist gile beb dap ni..


sumber my massa

6 ulasan:

  1. DAP itu racist?

    UMNU lagi racist! Nama parti pun dah jelas akan keracissian UMNU. DAP racist tang mana? Pasai org cina bina rumah & jual mahal? Jual mahal pun laku macam goreng pisang jugak!

    Melayu tak mampu beli?

    Salah cina ka?

    Pasai diskaun utk bumi dah takde? Apasal plak dlm hal rumah, Melayu perlu diberi diskaun???

    Pelik betui dgn Melayu nih! Kununnya Melayu perlu diberi keistimewaan kerana negara ini asalnya kepunyaan melayu.

    Kah kah kah! Sapa suruh hangpa gadaikan negeri hangpa pd org putih dulu....!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oit sbb sian kat kau, aku bg tau apa yg rasisnya...hehehe

      HARGA satu hal tapi itu BUKAN ISU UTAMA dlm gambar kat atas nun....yg RASISnya adalah

      tu BAHASA yg digunakan....ni Malaysia ke Tanah Besar China???.....kalau hati dah BUTA jgnlah sampai MATApun buta sekali...kahkahkah

      Musangka...musangka

      Padam
    2. Melayu barua mengaku siam,patutlah bangsat.Cina rasis chauvinis apa lanca* tu satu hal.Tapi bila ada Melayu sanggup jadi barua jilat jub** cina itu yg 10 kali lanca* tu.

      Agaknya lama sangat kena perintah cina di p.pinang kot.

      Padam
  2. wah hebat penjilat sialan dap ni.. patutla ada pakcik cakap masa zaman komunis pun ramai juga melayu yang join komunis.. tu pasal komunis yakin dan pasti menakluk malaya.. ni spisis macam kedaung macam ko la keh keh... oi bodoh.. tak langau hijau langau mata satu.. spsisi macam hangpa ni lah penjual dan penjilat bangsa yang harus di punahkan... pui..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dah penjilat TEGANG...nak buat mcm mana Asal Bukan UMNO.....kepala ABU

      negara hancurrrrrpun Takbiirrrr!!!!....hehehe

      Padam
  3. tu x sedar2 lagi ker melayu??? daripada DAP,PAS N PKR aq lebih rela dengan BN.... aq x dpt bygkan klo DAP,PAS,n PKR yg takbir negara,, habis la malaysia..

    BalasPadam