Sabtu, 2 Jun 2012

SERIAU.. HANYA BEBERAPA KERAT MENYAMBUT NAJIB DI PANDAMARAN...!!!!!

aku dah tak tau nak cakap apo.. moga.. pentotok bergumbira dan terus bergembira... kata mereka najib dah tak disukai oleh orang cina.. walau apa sekalipun.. najib di tolak rakyat katanya... hehe.. itu kata mereka yang minoriti... biasalah yang minoriti ni menyalak mengalahkan jebon.. sebab mereka berlagak mengalahkan majoriti.. itulah kenyataan pembangkang di malaysia ini.. cakap serupa kayu.. angkuh serupa superhero.. kalah tak leh terima.. haha..



ps: dikatakan 10,000 rakyat menyambut najib di pandamaran... ronnie liu berbulu je.. mesti pakatan kata.. apa pasat aa lakyat masih suka aa sama bn.. woi.. pakatan.. kasi tengok sama selangor apa jadi.. cakap hebat.. tapi habuk pun tarak... pui...

sumber jawa bernam

3 ulasan:

  1. ape pun boleh... ada wakil rakyat pun mabuk2 gi langgar rakyat... bukan menyenangkan rakyat... menyusahkan lagi ada... nampak sangat untuk kepentingan diri sendiri

    BalasPadam
  2. lepas ni pergi permatang pauh la pulak... tengok sokongan macam mana, ada masa lagi untuk BN tawan semula permatang pauh tu... :D

    BalasPadam
  3. nak mai makan je

    BalasPadam