Selasa, 19 Jun 2012

TOKEY RUMAH URUT SENYUM SINIS JE... panas.. panas...

bayangkan dengan muka seposen, mereka si tokey-tokey rumah urut pun angkat tangan kanan.. dan berkata

SAYA BERJANJI LATOK, TAKKAN AAA MEMBENALKAN, PELEMPUAN-PELEMPUAN SUNTAL ATAU AAA PILACUI-PILACUI MEMBUAT MAKSIAT.. DAN AA LATOK SAYA BIRJANJI AAA TILAK AKAN SAMA SIKALI OOO MINIAGA LUMAH ULUT INI LENGAN MENJUAI PEKALA-PEKALA YANG DI LALANG.. saya sign aa latok ini bolang...

kekeke... agak agak je lah ye.. jangan marah.. kekeke.. korang ingat dengan membuat cara menguatkuasakan aku janji mereka takkan buat bisnes persundalan ke.. keh keh.. ai chait pooorahhh... kiasu ma.. jangan nak kover la pakatam..   kekekeke.. lawak sengal tul..


PETALING JAYA - Kerajaan Negeri Selangor akan menguatkuasakan sistem akujanji ke atas pengusaha rumah urut dan pusat siber bagi mengelak pihak berkenaan mendalangi aktiviti  tidak bermoral di premis masing-masing.            

Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Khusrin Munawi berkata, akujanji itu  membolehkan kerajaan negeri bukan setakat menyita barang tapi merampas bangunan yang menempatkan premis yang didapati terbabit dalam kegiatan tidak bermoral di bawah akta kanun tanah negara.                                                

"Akujanji ini kita akan mulakan sedikit masa lagi di mana ia akan dilaksanakan oleh  seluruh PBT di Selangor," katanya pada sidang media selepas merasmikan Seminar Penguatkuasaan PBT Malaysia 2012, hari ini. - SH.

5 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takde orang nak join ke?? Kesian tengok iklan-iklan sampah ko ni....

      Padam
  2. Tunggu la 4-5 bulan lagi, baru keluar statement pasal aku janji ni balik. Sebelum tu boleh enjoy dengan Chinadoll, Siamdoll, Vietnamdoll puas-puas dulu. Sebab ape??? Sebab aku BELUM berjanji lagi maaa...

    Kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  3. awal2 masuk U pun ade aku janji. tapi yang janji x buat tu la bebudak buat. yang janji nak buat tu la x buat2. haha

    BalasPadam
  4. Biar betul, aku janji dengan pengelola maksiat. Dah tau bakal ditipu, tapi tetap mahu ditipu. Terguling-guling gelak diaorang dengan kebodohan Selangor ni.

    BalasPadam