Isnin, 18 Jun 2012

WAH RAMAINYA HAMBA ABDI DAP... PERGHH 2000 ORANG TU...


kalau perjuangan mereka ikhlas demi Islam dan kekuatan Islam dah lama aku sokong dan tak berbelah bagi buat apa saja sebab orang kafir akan tunduk kepada kekuatan itu... tapi dah la kuat kencing... ceramah hebat. kutip derma lebat.. dengan dap penakut benar... bacul.. cakap nak ganti umno tapi menyokong peliwat jadi pm.. poodah..

kalau betul pas boleh ganti umno.. jadi dulu parti dominan dalam pakatan.. sebab bila pas jadi dominan.. seko dari kafir dap tak berani nak bersuara.. tapi terbalik.. pas yang mentikus mondok.. senyap membisu bila dap berdehem.. cibek punya bacul..wei keldai dap.. tengok penang apa jadi.. dah la kerja menjaga orang Islam dan melayu hancur korang buat... ni di selangor.. agung cerita korang Islamik... tapi hal ehwal Islam bukan pas yang kontrol... tapi pkr.. nak sembang kelentong dari pemimpin merapu korang bolehlah.. bangkai.. penjahanam kuasa Islam je puak pas ni.. pui

kutip derma pandai.. tapi kerja tak amanah.. jaja cerita fitnah terer tapi satu habuk pun dari pak lobai langau hijau ni tak boleh di harap... macam ni nak suruh korang jaga keseluruhan orang Islam dan melayu dekat malaysia ni... habis kena jual.. semua dah tau dah cilakak punya mulut dari pemimpin kamu ni langau hijau..

lagi belasah tanpa henti... klik



2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Kalau betul PAS nak ganti UMNO, bertandinglah di 160 Parlimen dan 400 buah DUN. Ini setakat bertanding tak lebih 80 kerusi Parlimen dan kurang 300 buah DUN alamatnya jadi jadi pencacai kafirun harbi jer la. Setakat menang sorak, akhirnya iman tergadai, runtuh martamat bangsa...hudud tah ke mana.

    PAS-kotor, zalim, penipu, bengap, terlaknat, sesat dan menyesatkan.

    BalasPadam