Ahad, 8 Julai 2012

ceramah pas mengumpul hampir 5000 orang di taman cempaka, ampang

dasat kan.. kalau macam ni gegar kepala lutuit oo. hehe.. jadi soalan.. adakah betul pakatun di sukai ramai? atau di benci ramai... anda sendirilah boleh memberi jawapan ye...
ps: ramai kan? hik hik.. rakyat dah bosan dengan pas? dan paling ketara pemimpin khak pui mereka yang konon glamour pun tak laku.. kikiki...

17 ulasan:

  1. ini tak start lagi ni...muahahahaha

    BalasPadam
  2. Betui tu, ni tak start lagi, tapi penceramah tak sabar-sabar nak berceramah walaupun depan kerusi... tu namanya nak panaskan mikrofon.. eh, silap.... nak panaskan badan dan mulut untuk membuat fitnah...

    BalasPadam
  3. tengok betul2 ramai ke tak ramai, jgn buat org angin panas 1 badan.tak nampak ke tu berapa ramai makhluk, makhluk satan...! kikiki...!

    BalasPadam
  4. Sah dapat tawan Putrajaya kalau macam ni..

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. ku ni pon syaitan kot

      Padam
    2. dah memeng sebab terimabantuan dari syaitan nak ckp pe bro

      Padam
  6. kalau nak edit hilangkan gambar orang hilangkan sekali gambar kerusi tu,bila nak menutup kemaluanya dia orang selalu mengatakan telah diedit.

    BalasPadam
  7. hari2 ceramah auta lambat laun org akan bosan... ye la fitnah siang malam tapi keje satu habuk pun tak buat..

    janji berbagai2 janji tapi satu pun tak tertunai tapi masih buat berbagai2 janji lagi.. rakyat dah tahu menilai dah...

    BalasPadam
  8. ada aku kesah..

    BalasPadam
  9. menang percuma la UMNO di kerusi ampang.

    BalasPadam
  10. mari kita menyayi.....

    kalau kita gembira tepuk tangan ....
    prapp prapp.....
    lagi sekali ramai ramai..

    BalasPadam
  11. TITI KAYU MATI...TEMBAGA TIGA KATI...NAK BUNGA ROSE KA...NAK BUNGA CEMPAKA...A'AAA...WUU...HUH...HUUUUUUUUU

    BalasPadam
  12. TAK PE, AKU TOLONG KIRA...19 ORANG SEMUANYA.. KENAPA 19 JE??
    TAK PE, AKU TAMBAH LAGI DUA KOSONG = 1,900 .. RAMAI DAH..
    HADIAH CABUTAN BERTUAH TAK DE KOT...

    BalasPadam
  13. YAA??Ramaiii...hehe...sgtlh ramai dgn Syaitan dan jin kafir!! Yg 19 ekor dlm gmbr tu plak anjing upahan... Anjing yg bodoh dn jahil...jahil dn kufur dikala Islam telah menerangi alam sejak 1400tahun yg lalu..

    BalasPadam
  14. Parti yg biar dn bg exco agama selangor pd org jahil dn sekular...mnakala pecat dgn zalim org yg ahli dlm agama... Buknkh mereka ini sama shj dgn Kafir dn Israel!?

    Tidak takut dosakh kita bersubahat beri undi kpd puak Pakatan Laknatullah ini??Exc

    BalasPadam
  15. pengikut pas mungkin dah bosan mendengar ceramah (siaran ulangan + ulang tayang)mereka lebih berminat dengan cara terkini memenuhi jalan-jalan sambil terjerit-jerit memanjat sana sini,memenuhi kawasan lapang sambil duduk-duduk sebab dengan cara ini keperluan asas ada yg tanggung jika dibandingkan dengan ceramah sebab ceramah dengan derma tak bolih dipisahkan.

    BalasPadam