Isnin, 30 Julai 2012

KEMAIN MEGAH ANUAR BRAHIM YE.. KEKE..

punya bergembira pencacai pr bila anuar berjaya dengan impiannya menakel yb bn untuk keluar parti dan bersama pkr.. keke.. tak ngape.. bagus kalau parasit keluar dan ikut ulat busuk.. baguslah..

aku hebat.. aku hebat.. kata beliau.. keke.. aku bakal pm.. chantek lah... 
tapi anuar lupa.. yang rakan-rakan lama seperjuangan dengan dia dahulu majoriti dah blah cuma yang tinggal kumpulan cap ayam je dalam pkr tu.. hehe 

ps: orang pakatan mesti kata alah mereka ni semua umno beli.. tak habis-habis ayat cap ayam mereka ek.. kekeke

3 ulasan:

  1. Sivaji the boss.... lajim kene jadi KM Sabah, tebang itu balak banyak-banyak, kasi sama punaisihat juga tau...!!!

    BalasPadam
  2. pru 13 ni kita akan kuburkan PR..kuburkan anuar..kuburkan lajim..

    BalasPadam
  3. yeah...PRU kali ni akan menguburkan ANWAR Dan Pemimpin-pemimpin yang kaki sapu duiT! macam Lajim sial

    BalasPadam