Selasa, 10 Julai 2012

PAK KULUP PAS MENTIKUS LAGI... POWER SIUT DAP.. KEH KEH

pas mesti tunduk bercakap dengan bos mereka... yess bos ku dap.. daku mengikut saja apa sahaja yang bos dap buat... jadi macam ni nak ganti umno.. wakakaka... kasi tonggeng tengok..kah kah.. cakap berdegar-degar sound direct umno semua tak betullah.. ni lah.. macam-macamlah perangai jibraun lebai pas ni.. tapi dap buat keputusan.. dap sound diam mentikus.. cis.. bacul.. kasi ludah sikit diorang ni.. pui..

5 ulasan:

  1. Ptui..ptui...buat pas bacul. ceramah macam ayam berkokok..telur sebiji riuh sekampung! Ni..DAPig sound skit da tkjut beruk. Tak brani bersuara..mana puak2 pas laknatullah tu. Ko ada kuasa kat sana ko buat apa..baculll ! Menyesal undi ko..

    BalasPadam
  2. kenyataan dan realiti yg juak2 tak leh terima.. kepala hangguk punya perangai.. pui

    BalasPadam
  3. Apa juga perkara yang ada kaitan dengan agama Islam ditentang
    diperlikihkan lepas ni apa pula alasan pemimpin2 Pas.

    BalasPadam
  4. Thanx for sharing all these wonderful Posts and Blog.I really like them and looking forward for the newposts.You can Download Games ,Free Pc GamesFree Movies, Blogger Templates , Free Pdf Books and much more from myrealfun.

    BalasPadam