Selasa, 31 Julai 2012

ROSMAH KENA LAGI!!!!

KITA NAK NASIHAT ORANG TAK PERLU CACI MAKI.. TAK PERLU HINA MENGHINA.. SETIAP PERUBAHAN DALAM DIRI MANUSIA ITU AKAN DATANG JUA APABILA HATINYA IKHLAS NAK BERUBAH... KITA PULAK DIRI SENDIRI MACAMANA.. SEMPURNA SANGAT????

tapi setahu aku orang yang penuh ilmu di dada mereka tidak sama sekali mengajar orang menghina sesama Islam.. tetapi cara logo bulat putih tu mengajar anak buah mereka apa saja yang patut.. hina dan caci itu perlu dalam mengajar orang... ohhh macam tu...

ps: dap yang terang mencari pasal dengan logo bulat putih tu tak pula depa tarbi ek.. mentikus je.. 

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. 1. Tahniah dan syabas kerana alihkan Global Products & Services Review.

    2. Aku pun harap Rosmah dapat hidayah dan kekuatan untuk buat perubahan. Mungkin dia tidak dapat menangkan satu kerusi di PRU13 nanti, tetapi aku tau dia akan buat ribuan (sikit ke tu?)rakyat menarik nafas lega.

    BalasPadam
  3. sekadar pandangan....

    Saya amat bersetuju dengan penulisan di atas dimana kita mendoakan DS Rosmah berhijrah (tidak payah masuk PAS) penampilannya. Suka saya ceramah Ustaz Kazim yang menyeru kita turut mendoakan `buka hati’ memakai tudung. Hanya tidak bertudung DS Rosmah lah masyarakat Melayu ini berpecah. Pengikut PAS kata macamana nak ikut DS Najib jikalau isterinya pun tidak bertudung. Jadi jika bertudungnya DS Rosmah memungkinkan penyatuan umat Islam, saya dengan ikhlasnya merayu DS Rosmah memakai tudung. Saya rasa serangan terhadap suami tersayang DS Najib akan berkurangan sekurang-kurangnya satu perkara.
    Ikhlas dari
    nasirwise

    BalasPadam