Rabu, 11 Julai 2012

TARIAN TUNJUK TETEK DI KEDAH..!!! GILER TUL..

alasan pak gundu pas.. bukan ke dekat kl banyak kelab malam ke.. lagi lah.. dari dulu.. kih kih.. woi.. masalahnya zaman bn mana ada tarian-tarian camni kat kedah bahlol.. wah syoklah kalau datang disko ni..terjojol biji mata der.. panjang sikit wow... woooooooooowwwwwwwwwwwwww!!!


ps: kerusi pas lagi banyak dari dap di kedah.. tapi dap lek je kasi china dol kat pak lobai kulup pas.. korang pikirlah depa ni penipu besar dalam dok sembang mereka Islamik lah ini lah.. sampai mereka keluar fatwa umno sekular lah.. kepala bana.. zaman bn aku rasa tak pernah ada macam ni... pepun tahniah pas.. cakap je ye.. hak puih..!!!

1 ulasan: