Sabtu, 25 Ogos 2012

ALAMAK TOK!!.. ATOK BACA UTUSAN.. BIOR BETUL!!

kang marah pengikut taksub atok kang.. mau mereka akan cakap ini semua konspirasi umno dengan mengedit gambar ini untuk memalukan pas.. hehehe... rehat-rehatkan lah diri tu ye tok.. atok dah semakin uzur.. cucu faham atok dah tak larat dah nak jadi menteri besar lagi.. tetapi pengikut kahak hijau atok gunakan atok cukup-cukup.. sebab atok ikon untuk pas katanya... ehek.. erm.. mudah-mudahan pas keluarlah dari pakatan ye... teruk dah di buli, di lap kaki... ai takkan lah kepimpinan atasan pas langsung menikus je tok oi... bacul namanya... hehe.. peace!!!!

ps: kadang-kadang keajaiban sesuatu perkara kita tak tau.. mana tau.. dengan kuasa Allah pas dan umno memang nyata bergabung, mau terkoyak spender anuar ibrahim.... haha..

3 ulasan:

  1. tok nik baca utusan???? ini sume kerja UMNO le ni...sah Anwar ibrahim bengang tok nik baca utusan bukan paper keadilan...memang sah sawan tok nik dah datang nihh....

    BalasPadam
  2. atok nak baca utusang bukang apa cuuu...
    ada ke fitnah terbaru dari UMNO/BN kat PAS/PR
    untok modal atok nanti kat PRU13...
    x paham kamu ni cuuuuuu...

    BalasPadam
  3. atok tengok no. ekor dengan toto lah cu..

    BalasPadam