Khamis, 16 Ogos 2012

KALAU DAH NAMA SONGSANG AMBIL BAU PUN STIM.. KHAK PUI

apalah nak jadi baka-baka kaum nabi luth ni.. aku rasa golongan songsang ni kita sula je.. sebab mengeli gelemankan aku dan sewaktu dengannya... bulan ramadhan pun jadi.. belalai sama belalai pun dia sebat.. makan belacan n budu mulut bau tungkik lepas tu bercumbu cumbuan.. ape ke bhagal sungguh golongan songsang ni.. pui... tengok dada sama leper.. tengok bawah sama spisis tapi bernafsu... aduuu hai... rosak-rosak...


DUNGUN – Menjijikkan! Itu gambaran yang boleh diberikan buat dua remaja lelaki yang bernafsu songsang apabila sanggup menodai kesucian bulan Ramadan dengan menyewa bilik penginapan bagi melakukan hubungan sejenis.

Perbuatan tidak bermoral dua remaja lelaki termasuk seorang daripadanya penuntut institut pengajian tinggi awam (IPTA) ini, terbongkar hasil serbuan sepasukan polis Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik Daerah di sebuah tempat penginapan di Pantai Sura dekat sini, kira-kira jam 2 petang semalam.

Serbuan tersebut dilakukan setelah maklumat diterima mengatakan salah seorang suspek yang berasal dari Berek Kastam, Dungun itu dipercayai terlibat dengan penyalahgunaan dadah.

Ketika serbuan di lakukan, dua remaja lelaki itu difahamkan berada dalam keadaan bogel, berpelukan antara satu sama lain atas katil dalam sebuah bilik yang disewa dengan kadar RM60 semalaman itu.

Salah seorang suspek, pelajar semester enam jurusan perhotelan itu ketika ditemui, turut mengaku tidak berpuasa dan datang ke situ bersama rakan lelaki berusia 29 tahun itu untuk melakukan adegan asmara.

Hasil serbuan berkenaan, sehelai coli hitam dipercayai milik pelajar IPTA yang berasal dari Sungai Buaya itu turut dirampas polis.

Kedua-duanya dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah untuk siasatan lanjut sebelum diarahkan menjalani ujian saringan air kencing untuk mengesahkan pembabitan mereka dengan penyalahgunaan dadah.
sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan