Rabu, 15 Ogos 2012

SAMPAI TUMBUK DINDING PENTABSUB BILA TENGOK GAMBAR MESRA INI... PANAS!! PANAS!!

ustaz nasharuddin ni membuatkan pentabsub dan pencacai serta pembasuh tai tegar pr mengelupor serta menahan amarah berpanjangan apabila bergambar dengan najib serta ulama tersohor arab saudi... mesti mereka kata ustaz nasha ni dah di beli umno.. dan mereka akan anggap ulama arab saudi tu di bayar berjuta-juta kerana terpaksa memuji kerajaan malaysia pimpinan najib... hehe...

itulah perangai pentabsub beb.. hehe.. tapi tulah nak juga gambar terbaru mr anuar ibrahim yang dikatakan ada pergi umrah.. ada tak gambar dia.. nak tengok!!!!!!... hehe...

6 ulasan:

  1. ulamak tersohor tapi nama tak terkenal.nama dia sape tak tau

    BalasPadam
  2. memey ak x tau nama ko pun tanpa nama bukan x terkenal ko tu yg x asik baca harakah yg ko kenal nik ajis...nik ajis...nik nok

    BalasPadam
  3. harakah kitab wajib ma.. tapi yg nyata mereka dah berbulu tahap jingga dengan ini gambar.. dah2 ustaz nasha yg kena keh keh.. parasit oh parasit

    BalasPadam
  4. 10:55PG hang mana nak kenal ulamak tersohor tapi kalau artis hang kenal la.

    BalasPadam
  5. 10.55. malas nk komen ko. komen yg adapun rasanya cukup utk anak cicak...

    BalasPadam
  6. Haha kesian penganut ajaran PAS, dah nak terlepas! apa x byk komen tekezuttt? takkkk apa nak tekezut biasalah ye nama politik. Klau dulu Ust Nasha bersama yg lain menderu masu skrg 1 demi 1 cabut diganti dgn sampah sarap yg dikutip utk menjaja nama PAS supaya lebih BUSUK sampai ke USUS.

    BalasPadam