Rabu, 29 Ogos 2012

Ya Allah, sampai begini mereka hinakan ds najib dan rosmah.. ades..

ps: adakah ini mereka inginkan... sampai tahap melampau memalukan pm sekeluarga.. bagi aku senang je segelintir memang berfikiran macam ni sebab di ajar oleh pembangkang... hinakan orang.. hinakan keluarga pemimpin.. sebab mereka dah tak da dah modal nak di gunakan masa pilihanraya nanti... so kita faham-faham je lah.. sikap ini mencerminkan sikap sebenar pembangkang dan penjilat-penjilat tegar mereka... demn.. man..

5 ulasan:

  1. perlukan kita buat yang sama kepada pimpinan PR/PAS?

    BalasPadam
    Balasan
    1. x perlu buat seperti mereka biarkan Allah yg membalas perbuatan mereka,sesungguhnya Allah maha mengetahui akan segalanya. Biarkan mereka terjun dgn labu2 mereka

      Padam
    2. perbuatan mereka mencerminkan sikap diri mereka sebenar~.. jadi, tak kan kita nk pilih parti sebegini, yg sanggup memburukan pemimpin negara sendiri? walaupun tidak suka dgn pemimpin kita, ada cara, masa tempat & saluran yg betul untuk nytakan hasrat mereka itu.. di mana? di medan PRU nnt.. biarlah mereka buat macam ni~.. mereka 'terlupakan Tuhan' agaknya~... perbuatan mereka membuka aib sendiri~!...

      Padam
  2. Apa komen Nik Aziz dan Ustaz Hadi?

    BalasPadam
  3. HATI YANG ROSAK DAN BERPENYAKIT AKAN MENGELUARKAN KATA-KATA TAK BAIK .

    BalasPadam