Khamis, 6 September 2012

APAAAAA... YB-YB BN AKAN LOMPAT KE PAKATAN MALAM NI.... 40 ORANG LAK TU... PANAS!!!!

berita tergempar ini aku amek dari blog rakan ku eXception.. kekeke.. ape kebebal mahkluk tersebet buat cerita konon gempar.. tetapi amat kemaluan tersembul kerana kebodohan sendiri.. keh keh... jom layan

GEMPAR...

AMACAM.. CUBA KITA LIHAT TARIKH BERITA INI DIGEMPARKAN.. WAKAKA... APA POYO LA LU MAMAT.. HAHAHA..

sumber eXception

5 ulasan:

  1. ANUWAR BANGKIT DARI KUBOR PUN LOM TENTU BLEH G PUTRAJAYA KLU ALLAH X IZINKAN BROO KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Memang poyo mamat tu... Ha ha ha ha ha!!

    BalasPadam
  3. anwar sampai konek dia yg bengkok tu lurus pun belum tentu dpt ke Putrajaya...x payah lah aljuburi...kau dan puak2 pembontot jgn pernah bermimpi!!!

    BalasPadam
  4. 29 ekor syaitan LIKE penipuan... dasar syaitan... menyukai penipuan

    BalasPadam
  5. ahhaah,kalau dia dapat pun bertambah pening silap haribulan dia mati terkangkang atas kerusi sbb tak tahan nak lawan nafsu DAP & PAS masing masing nak jawatan penting, pendekata, bertambah kusut masai mcm orang masai kat africa tu anwar.Bukan 3 bulan 6 bulan belum tentu boleh jalan operasi silap catur bersumo lah mata syaitan, roket dgn bulan, rakyat jugak jadi mangsa, setakat negeri pimpinan mereka pun 12 bulan kelam kabut masing nak pegang jawatan nikan pula satu msia..hancurrr. Time ni kita letak banner sebesar yg boleh bantai dan laknat rakyat yg taksub dgn mata syaitan ni oops sekali harung dgn PAs laa..DAP dah tentu mereka bersih dan tak de rekod tungguk pungkok, baring atas jalan.

    BalasPadam