Rabu, 5 September 2012

BILA MEREKA MENGKONARKAN APA YANG PATUT DIKONAR.. SO ITULAH TALIAN HAYAT PAKATUN.. KIKI

korang baca ini.. hehe.. nampak sangat tersedak.. eh terdesaknya mereka membuat cerita kononnya umno membuat propaganda untuk memenagi pru.. keke.. dei boddo.. kalau pakatun kata kerajaan menggunakan media.. habis yang pakatun guna harakukah, malaysia kini, tv selangor, kedaian daily.. bas anuar.. hehe.. tu semua apa.. itu nasib kerajaan bagi itu semua.. kalau zaman tun mahathir.. jangan harap la itu semua nak ada.. sebab pakatun ini pesen mereka memang nyata.. nak kuasa je.. merosakkan.. keje satu tak reti nak buat.. sembang kemain.. tapi makan gaji buta je pemimpin depa ni.. nak popler ye.. konon penyelamat rakyat.. kah kah kah... so korang fikirkan.. bagaimana orang yang dah terdesak... erm.. macam mr anuar brahimla kan.. hehe... ape pun tak boleh...
hehe.. itu je ayat power dari pakatun.. keh keh.. rakyat cerdik.. tapi ramai juga kena cong dengan depa.. so apa nak buat.. 

ps: pas main ikut je.. main hirup je.. sedangkan dengan bergabung dengan pakatan.. pas dah tak glemer, cuma terpaksa mengaku glemer.. so kita nak heran apa kan... keke..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan