Sabtu, 15 September 2012

bila rasa semangat ke laut.. dengan tetiba.. kemenangan akan hadir..



selalunya, orang baik selalu diuji... diberi cubaan berat.. dan segala apa terjadi tu.. memberi peluang untuk yang terima itu semua berfikir.. dan melakukan perubahan demi kebaikan semua.. ini terjadi kepada umno.. sikap lama itu susah dibuang.. jadi ds najib terapkan ubah dan perubahan ini demi kebaikan umno... sebabnya musuh umno semakin galak beb membelasah siang dan malam.. tetapi.. lesu je.. tidakkah kita ada satu strategi untuk meruntuhkan terus apa yang pr lakukan... tahukah anda.. blogger dan facebooker mereka dibayar untuk memburukkan umno... faham kan..

aku harap, pihak-pihak atasan lakukan propaganda terhebat untuk meranapkan terus pakatan dalam menjaja cerita buruk.. korek segala buruk muruk yang ada dalam pakatan.. buka semua najis yang dibuat pakatan terhadap rakyat.. cari rakyat teraniaya.. busukkan terus sampai ke usus pemimpin haramjadah mereka... ini baru betul.. harap ada isu paling panas sampai tak bernyawa seko-seko pakatan nak bangkit.. itu yang aku harap... jadi.. inilah masanya...

dalam peperangan general harus fikirkan.. dan tentera elit akan buat kerja dengan telus.. dan tentera biasa lakukan juga kerja secara satu unit.. dan unit unit ini akan menerjah pakatan sampai ke liang lahat... tetapi kita berpecah... pecah kerana perkara macam-macam... so berfikir.. dan bertindak!!!!

ps: dah masuk 1 tahun lebih lebih gua berblogger..tidak bertuan... sanjungan.. erm tidak gua bukan nak tu.. tapi gua nak ranapkan pakatan...

3 ulasan:

  1. kalau diibaratkan pasukan bolasepak UMNO ni hanya ada pemain pertahanan dan tengah saja tiada pemain penyerang untuk menjaringkan gol,kalau sering diserang bertalu-talu barisan pertahanan pon tak boleh tahan,berbeza dengan PR dimana mereka menurunkan keseluruhan pemain penyerang bagi PR tiada masa untuk bertahan,

    BalasPadam
  2. TIDAK SEMESTINYA PEMAIN PENYERANG SAHAJA YANG MENJARINGKAN GOL BRO..CUKUP BANYAK JUGA GOL KEMENANGAN YANG DIJARINGKAN OLEH PEMAIN TENGAH DAN PEMAIN PERTAHANAN..HEHE

    BalasPadam
  3. blogger pro pembangang.. ops silap pembangkang ni nampak macam x berilmu tulis ikut sedap kepala lutut..

    BalasPadam