Ahad, 30 September 2012

GAMBAR EDIT DS NAJIB DI NEGERI SEMBILAN.. TERSEBAR.. GASAK BEB..

aaa nampak.. kan super impose tu.. mana penchacai tai kucin.. eii kan super impose tu wei apa korang tak nampak.. kalau tak nampak maknanya pendek umur... hehe.. tu tu kat belakang yang ramai-ramai tu kan edit.. tu.. ai takkan tak leh perasan cai oi.. hehe..

lagi gambar edit yang panas ds najib di negeri sembilan... AAKJ

1 ulasan:

  1. harap bulan 11 ni PRU laaa...Aku tak sabar nak tengok Selangor diselamatkan dari pakatoon rogol.

    Lagi tak sabar nak selamatkan kelantan dari cacai dan keldai dap paling setia si pasamdol.

    Gen2felda

    BalasPadam