Sabtu, 22 September 2012

LAGI KELUAR UMNO.. MAMPUIH.. !!!! INI BETUL-BETUL BUKAN COBAAN!!!

gasak-gasak.. harap pentabsub lendir dap bergembiralah dengan realiti ini.. pas semakin diterima oleh melayu.. dan melayu sukakan dap sebab daplah yang membuli orang melayu sehingga menjilat jari... melayu pakatan jadi tonggong je.. hehe...

tapi realiti sebenar bukan masuk pas.. dan bukan keluar umno.... tetapi dikatakan...

diambil di FB amir hakimi

Insaf dengan nasib dan masa depan orang Melayu di Pulau Pinang, seramai 300 ahli Pas dari Kampung Bakau Tua dekat Penaga di sini mengambil keputusan keluar daripada parti itu dan menyertai UMNO hari ini. Tindakan itu diketuai Mohd. Subhie Yaakob, 50, yang turut digelar Mat Sabu Bakau Tua yang mengakui Pas kini terperangkap dengan permainan politik DAP yang ingin menguasai negara ini. Menurut Subhie, dia telah lama memikirkan mengenai nasib orang Melayu yang sering ditindas oleh pentadbiran DAP namun hanya kini dia memiliki kekuatan untuk keluar daripada Pas dan berjuang bersama-sama UMNO


ps: pentabsub gila babi dap akan cakap ini semua dibayar dan berlakon je.. dan kepanasan pungkoq pentabsub dap semakin parah dengan keluarnya stament-stament emosi kerana berita keluarnya orang pas dan menyertai umno... hihihi

8 ulasan:

  1. ialah, dulu masa senang, mudah sgt percaya pada parti yg kononnya membela nasib melayu. pi sokong PKR/PAS dan DAP. Laaa ni bila dah terkucil dan menjadi ibarat Lukut di Tepi Gantang, baru lah nak terjun masuk UMNO yg di kutuk2 keparit dulunyeeee...sedih aku!

    BalasPadam
  2. takpe la saudara fakhrul..masih belum terlambat lg untuk berubah..kalau dibandingkan satu dua ayam pencen umno masuk pembangkang dan 300 ahli akar umbi keluar pembangkang masuk umno, besar implikasinya...fikirkan lah..

    BalasPadam
  3. sdr fakhrul, bila dh rasa sakit, perit dan pahit maungnya duduk bwh dap, barulah boleh banding dgn keadaan sblumnya. takpe tu, ada masa utk membuat perubahan.

    BalasPadam
  4. tapi si penghasut takkan duduk diam kawan2.. mereka akan menjaja cerita bangsat yang akan menguntungkan mereka.. bila dah dapat kuasa.. tak yah sembangla.. 24 jam berpolitik.. kerja dan amanah rakyat satu tak buat.. cari salah orang memang terbaik.. itulah pas bang.. semua tau dah..

    BalasPadam
  5. BIASAK LER BROO...FUCKATAN AKAN SPIN LER DLM BLOG MASING2 KATA NI SEME DAH KENE PAU..ALASAN CETEK DH X BLEY PAKAI KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  6. mahukan perubahan yg lebih baik tetapi dapat petaka yg lebih buruk dari pakatan yg gila kuasa dan wang. hatilah2 dgn undi anda, kesilapan bsampai oleh membawa padah .jgn pisang berbuah 2 kali...

    BalasPadam
  7. ketua menteri dulu melayu ke???

    BalasPadam
  8. krtua menteri dulu memang bukan melayu tapi duduk dibawah pemerintahan melayu[UMNO/BN].

    BalasPadam