Rabu, 12 September 2012

MESTI PUAK BHAGAL PR KATA.. KHUTBAH KHATIB INI DIEDIT OLEH UMNO..!!! HIHIHI

ape gila.. ni dah kira sesat dah ni.. aku rasa dalam saf pas sendiri akan terkujat dengan apa yang dikatakan oleh khatib ini.. Ya Allah.. takkanlah kerana nak peluk cium dengan mr al juburi tu.. dan nak suruh al juburi tu kasi komisyen sampai nak gadai akidah beb.. gila babi.. pui..



ps: babi pun tak gila macam ni.. dasat do.. sesat lagi meyesatkan.. taksub tahap melampaui batas.. gelak anwar brahim sambil korek hidung bila dengar khatib ini up dia sampai begitu... eh eh.. khatib ni tak tengok lagi ke video besi aka bukti kukuh muka sebidik macam anwar brahim tu belasah china doll... keh keh keh... ai dunia-dunia.. gila iseng kerana anwar brahim.. pui..

4 ulasan:

  1. KEHKEHKEH KHATIB BANGANG TU INGAT DIA IDOP ZAMAN JAHILIYAH LER BROO..BIARKAN DIA TERJON LAUT DGN SERBAN2NYE KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Berhujah biarlah berdasarkan nas yang kukuh Tok Imam...jangan ikut sedap mulut jer...sebab kau nanti, ramai yang terpesong...
    Nauzubillahhh...kutuk punya Imam...

    BalasPadam
  3. Haiyaaa.. Taksub sampai bawa ke mimpi..

    BalasPadam