Isnin, 17 September 2012

MELAYU BOGEL.. !!!!! TAJUK SAJA WOW!!!!

jaga orang melayu? bior betui.. sejak bila pas nak sokong orang melayu ma.. kalau betul pas menjaga orang melayu dah lama mereka jaga elok-elok dan mungkin lebih baik dari umno.. sampai sekarang tumpo yop.. mana ada.. korang tengok kat pulau pinang sana tu.. apa pas dah buat... tu kat kedah tu jaga melayu konon.. apa mereka buat kat sana... senang kira kelantan yop.. kalau betul nak jaga melayu, tak de de ramai merantau ke negeri lain mencari rezeki woi.. sediakan lah infrastruktur terbaik untuk orang Islam dan tarik pelaburan... ni sembang je lebih.. cakap je pandai.. bagi janji je lebih... sampai air bersih pun tak mampu nak urus.. kerajaan pusat dah salurkan berjuta ringgit untuk pas.. tetapi habuk pun tak dop... yang mereka tau.. janji dan janji... contoh terbaik.. dulu janji nak bina stadium paling gempak, apa jadi? lepas tu berjanji pulok nak buat lebuhraya.. siap kata umno akan menangis bila pas bakal membinannya wakaka... sampai sekarang hanyut.... terbaru... mereka menjanjikan membina bullet train... hahahahaha.... bukan nak gelakkan... tolonglah pas.. jangan jadi manusia munafik woi... haha... sembang berapi... pui....

ps: yang garu kepala rakyat je.. bukan melayu.. malah cina, india, siam dan bangsa lain sentap hati mak nak dengan cara pas woi... pui...

13 ulasan:

  1. Nak jaga melayu??? Agama orang melayu pun dia takleh nak support. Bekalan air orang melayu di kelantan pun tak terurus. Akhlak ahli parti tak terkawal nak jaga melayu malaysia kunun. Tolonglah pas jangan jadi badut politik berkekalan.

    BalasPadam
  2. Nak jaga melayu konon. Bersama pakatan sekarang kenak pulas leh DAP pasal agama islam. Sedarlah. See selangor. Penangn kedah

    BalasPadam
  3. nak jaga melayu??

    tunduk kepada DAP, nak jaga org melau??

    BalasPadam
  4. Pas tx layak jaga melayu..hanya layak jd lembu dan pencacai dapig..puihhh..biarla umno dn bn yg menjaga melayu,bumiputera dan rakyat malaysia amnya...

    BalasPadam
  5. Bukan hari tu sebuk nak jadi arab ke....

    BalasPadam
  6. hehe.. ye tak ye juge.. pas kan nak jadi arab da.. hehe

    BalasPadam
  7. Nak jaga Melayu ???

    Pas dulu kata UMNO taghut, sesat dan tidak menuruti ajaran Islam kerana bekerjasama dengan kafir. In short, PAS kata UMNO kafir.

    Sekarang PAS bersekongkol dengan DAP dan PKR yang jelas menolak Islam. Masih nak jaga Melayu lagi?

    BalasPadam
  8. Jaga diri sendiri..jangan goreng2, jangan buat fuctua, jangan takut Karpal-takutkan Allah, Jangan roboh madrasah Wakaf untuk Shopping Kompleks..

    Kalau Ilmu dah banyak, jgn rasa mulia sangat..Jgn maki hamun.

    BalasPadam
  9. Dulu saya pernah sokong PAS selepas mendengar ceramah mereka sebelum PRU 2008 begitu hebat untuk menukar pemerintahan Islam. Malang sekali bila PR berkuasa di Selangor satu demi satu kepincangan berlaku. Bermula cadangan untuk projek ternakan babi di Selangor yang menimbulkan kemarahan orang Melayu. Apa yang berlaku di Seksyen 19 Shah Alam pada April 2008 menyinggung penduduk Islam. Bendera PAS dan PKR dipasang berhampiran kuil haram yang sudah diluluskan pindah ke Seksyen 22 pada Disember 2007. Pemindahan dibatalkan pemimpin PR dengan alasan tapak itu jauh kedalam. Gangguan kuil semakin kronik mengganggu ketenteraman penduduk hingga berlaku pelbagai ugutan oleh gangster 303. Aduan penduduk kepada pihak berkuasa tidak ada tindakan. Januari 2009 penduduk minta bantuan NGO. Adakah pemimpin PAS bantu penduduk Melayu?. NGO Melayu dituduh sebagai gerombolan UMNO membuat provokasi kepada kuil Hindu. Adakah Mad Sabu yang tinggal berhampiran membantu penduduk Islam?. Tidak sekali. NGO hantar memorandum minta kuil segera pindah. Kawasan perumahan majoriti Melayu Seksyen 23 yang dipilih untuk pindahkan kuil itu. Laporan MTES Julai 2009 yang tersebar melihat tandatangan Adun, Ahli Parlimen dan wakil kuil bersetuju pindah ke Seksyen 23 tanpa ada wakil penduduk Islam dipanggil dalam mesyuarat itu. Apabila penduduk mengadakan demontrasi Ogos 2009, kepala lembu diusung tanda protes ramai pemimpin pembangkang marah konon hina Agama Hindu. Beberapa pemimpin PAS membuat laporan polis simpati kepada pihak kuil. Kenapa mereka tidak peduli masyarakat Islam? Kenapa tidak siasat kenapa masyarakat Islam bantah kuil itu?. Kenapa Harakah tidak membela penduduk Islam Seksyen 19 dan Seksyen 23?. Bila timbul isu salahkan UMNO. Selepas campur tangan NGO kuil berjaya dipindahkan kekawasan yang lebih luas dan mereka sudah dapat ganti sebuah kuil besar. Kesan dari peristiwa itu ramai yang sudah tidak percaya PAS boleh membela Melayu malah lebih menjaga hati puak kafir. Lihatlah sahaja apa yang berlaku kepada Dr Hasan Ali?. Kenapa PAS tak sokong Dr Hasan yang membela Melayu, Raja dan Islam?.

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama18 September 2012 10:17 PG

    mereka ini puak2 penghapus kuasa melayu.. jadi berhati2lah.. sebab racun mereka ni jahat.. kita war2kan kat semua orang melayu dgn kejahatan yang pas buat sekarang ni.. tapi saya percaya yg jahat mcm jibraum adalah parasit pas dan anwarisme di dalam pas.. pas asal yang menyokong ulama semakin mengecil.. harapan kita orang Islam melayu adalah ustaz nasha.. harap beliau kembalikan pas yg dulu dan bersatu bersama umno mentadbir kerajaan..

    BalasPadam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  12. tegakkan hukum hudud iaitu hukum allah seperti ternyata didalam alquran tidak boleh dinafi oleh sebarang mansuia

    BalasPadam
  13. Aku orang PP..Selama 56 Tahun BN pegang PP apa jadi orang Melayu kat sini..kerusi melayu yang bayak tapi Umno "Bodoh" bagi kat Gerakan jadi ketua menteri,sampai habis tanah org melayu..Melayu merempat di tanah sendiri...Pusat perniagaan dan rumah semuanya mahal,siapa punya semuanya???boleh ka melayu Umno beli.dulu asal tanah melayu ada 56% la ni tinggal 18% saja..Ini kerja DAP ka??Jangan jadi bangang brader,kerana nak kayakan 2,3 orang orang Melayu habih orang melayu lain merempat.

    BalasPadam