Rabu, 3 Oktober 2012

100 RIBU? 10 RIBU... ATAU 1000 JE ANGGARAN.. RAMAI TU..

kadang-kadang kesian dah kat pentabsub-pentabsub ni.. kejenya nak tunjuk bagus dan kononnya abang dap dan anuar brahim akan tengok sambil tersenyum riang la kot.. hehe.. poodah..

himpunan tuntunan royalti di istana kehakiman putrajaya hanya 1000 orang datang? biar boto lor...

dalam harakah.. mesti akan keluar.. 10 ribu menawan putrajaya menuntut royalti.. atau pun gegak gempita di putrajaya melambangkan kejatuhan bn.. hehe... tak pun kehebatan anak muda seramai 20 ribu orang membanjiri putrajaya... tuntut royalti... hehehe..

sumber klik

makin pening le puak-puak sana ye.. semakin kurang dah manusia nak berjuang macam orang gila demi anuar ibrahim dan dap.. kesian pas.. huk huk huk

nak tengok macamana parasit pas pening.. meh tengok iklan ni hahahahahahahaha

http://headbomb.blogspot.com/2012/10/santai-santai-pagi-longgarkan-urat-urat.html

7 ulasan:

  1. dimana saja puak pakatan yahudi buat perhimpunan pastinya tiada lagi sambutan hangat, kenapa ya...?!!!

    BalasPadam
  2. baikla depa balik juai minyak angin!!!

    BalasPadam
  3. bende ni berlaku kat depan opis aku. tak ramai pun yg datang.. dalam harakah tu bohong ajer.

    BalasPadam
  4. Laa pembangkang kat Malaysia ni memang dah dikenali dengan pembohongnyeee.....Satu dunia tauuuu.......heheheheh

    BalasPadam
  5. KEHKEHKEH DIORANG TU DH KENE PAU DGN WALLY SLIPAU BROO..ORG TUA KUTOK TU DAH TAK SENANG DUDUK PSL SINGGAHSANA DIA DH PANAS MACAM TEMPAT BARA API KEHKEHKEH

    BalasPadam
  6. Pelik pembangkang ni. Tak habis-habis nak berdemontrasi. Kenapa dalam kabinet bayangan tak letak Mad Sabu jadi Menteri Dalam Negeri?. Biar dia rasa masa tu hari-hari ada saja yang demo depan pejabat dia sebab bila PR berkuasa keadaan dalam negara lebih huru hara. Lihat sahaja apa yang berlaku di Selangor yang tidak pernah aman sejak 2008. Pembangkang sangat bangga dapat kumpul orang ramai berkumpul buat demonstrasi menentang kerajaan yang dipimpin orang Islam. Mereka begitu kemaruk nak rampas Putrajaya. Mereka teruja untuk naikkan pemimpin pelbagai wajah jadi PM Malaysia. Moga dijauhkan pemimpin hipokrit jadi Perdana Menteri.

    BalasPadam