Selasa, 30 Oktober 2012

ABISLAH KALI INI, VIDEO ANUAR IBRAHIM DENGAN SAMSIDAR PULAK....PANAS PANAS....

jahanam le kali ini.. ades, dikatakan video skandal seks anuar ibrahim bakal keluar dan akan membuatkan isu ini paling sensasi dan panas bak gunung berapi... jeng jeng... macam biasa korang ingat penchacai nak percaya ker.. hadi awang kata mana boleh sebab itu bukti besi.. tak boleh dipercayai, alasan perut tak sama.. alasan pelanduk dua serupa.. dan pelbagai andaian yang mereka nak bagi... pokok kaulah penchacai... pemimpin korang yang korang agungkan tu kalau berjimak depan korang pun korang kata itu palsu... yb zul nordin dah bagi tau dah kat kita ma, spisis depa ni jenis pekak, bisu dan buta tuli.. mana nak percaya bab-bab aib yang pemimpin mereka sendiri buat... kalau umno ok.. walau cerita fitnahkan umno, cerita tipu melibatkan umno/bn kemain mereka percaya macam gampang seh.. hahahaha....


jom baca kat sini weh... panas gila haram ni... huhuhu MPP Online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan