Rabu, 24 Oktober 2012

AJE GILE MOKCIT ABBY NI.. MEREPEK TAK SUDAH-SUDAH...

apa ni apa ni.. erk.. dah semakin ke laut dah apa yang abby cakap ni.. ades.. abby oh abby.. pesanku.. cepat-cepat lah kahwin.. kronik ni.. kalau tak diubat teruk dan dikhuatiri akan mencakar dinding dimalam hari tau.. huh

ps: lagi geram pak-pak parasit paih dengan mokcit abby ni.. huh.. bergetaih..heh

3 ulasan:

  1. Nak buat macam mana itu je tahap ilmu yang dia dapat dari ulama-ulama politik tetapi sebaliknya jika benar-benar menuntut ilmu , rasa nya dia tidak akan keluar kenyataan seperti itu... almaklum meroyan pun sama .. !!!

    BalasPadam
  2. Elok beliau mendalami ilmumagama dahulu dari buat kenyataan yg bole memperbodohkan diri beliau

    BalasPadam
  3. belum duduk dah berlunjur.......inilah padahnya.

    BalasPadam