Selasa, 2 Oktober 2012

BAKAL PERDANA MENTERI MALAYSIA MEMBENTANGKAN BAJET 2013... NAK JUGA.. KEMAIN ANUAR BRAHIM NI KIKIKI

kalau aku jadi yb-yb bn pun aku challo lor.. alahai..ape buang maso nak dongar apa yang si kaki penipu ni cakap.. haha..  setakat nak membezakan apa yang bn buat.. lepas tu hehe.. faham-faham jele..pelik pesen-pesen pembangkang kat malaysia ni.. cara depa ni semua nak popular.. tapi habuk.. hehe..

kesian anuar brahim oi.. sampai hati yb-yb bn tak dengar pembentangan bajet bagus dari pakatun.. hehehe..

ps: kalau orang tanya.. apa jadi dengan pembentangan bajet dari pakatan... jawab je kesian... kesian... kesian...

2 ulasan:

  1. SYYYY...DIA TGH BAJET2 CKP DGN BAYANG2 HANTU TU BROO KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. aku dapat menifesto pkr dia kata kalau dia menang nak bagi wifi percuma .......agak2 betul ker?atau kencing semata?

    BalasPadam