Isnin, 22 Oktober 2012

CERAMAH PAKATAN SEMAKIN SURAM.. HARAP PENCHACAI JANGAN BACA.. TOLONGLAH!!!!

perasan tak korang.. sejak dua menjak ni.. ceramah dari pakatan semakin kurang orang datang, terutama di selangor.. sebab apa? adalah kerana strategi pakatan ini, hanya untuk menyedapkan kem perang bn? erm.. jap jap.. kita perlu tahu apakah propaganda mereka ini.. sebab apa makin kurang orang datang bila mereka buat ceramah.. wahhal anuar ibrahim datang pun.. setakat leh kumpul 400-500 orang sahaja.. sedangkan kemampuan mereka mengumpulkan orang boleh mencapai puluhan ribu orang... jadi kesimpulannya... rakyat dah mula sedar.. dah mula tau dah tembelang busuk pakatan ni.. mereka dah tiada isu.. mereka dah tiada satu peluru yang betul-betul boleh menarik orang ramai ke ceramah mereka...

tak perlu cakap banyaklah.. kita kena tahu juga.. propaganda pakatan ini mereka ikut sebijik macam cara propaganda nazi jerman masa perang dunia ke-2 dulu... nazi pada masa diambang kekalahan.. mereka menabur segala cerita propaganda yang cukup mengerunkan musuh.. tapi hakikatnya mereka dah tiada tentera simpanan.. mereka dah kekurangan jentera perang... terpaksa gunakan remaja paling muda 12 tahun dalam menghadapi perang... so kita kena faham.. taktik dan teknik kadang kalau kita terpedaya akan mengakibatkan kita lena di ulit intan... jadi inilah masa cybertrooper BN belasah dan korek isu yang tidak mungkin mereka mampu bangkit mempertahankan... ayuh.. inilah masanya... dulu mereka angkuh.. mereka eksyen.. berlagak... malah anggap bn macam sampah sebab mereka dapat mentadbir 4 negeri..

WE FIGHT TO THE END MY FRIEND.. FIGHT.. ALWAYS FIGHT... :)


Tarikh : 19 Oktober 2012.
Ceramah : Ceramah Umum di perkarangan rumah Hamzah bin Abd Samad, No. 1, Taman Desa Mawar 3/3, Sg Yu, Tanjung Karang, Anjuran Cabang PKR Tanjung Karang.

Penceramah :
1. Zuraidah " Mak Lampir" Kamuddin - Ketua Wanita PKR Pusat.
2. Abdullah Sani Hamzat - Timbalan Ketua AMK Selangor.
3. Yahya Sahri - Ketua PKR Cabang Tanjung Karang.
4. Judi bin Sarjo - YDP PAS Kawasan Tanjung Karang.

(Kredit gambar kepada rakan Facebook, Kongkang Keramat)

selanjutnya CTS


4 ulasan:

  1. himpunan hati busuk
    tyu sebab x ramai peserta..

    BalasPadam
  2. gambar kat belakang je tapi depan pentas ramai kut.
    atau gamabar tu 100 minit sebelum penceramah tiba kut.

    BalasPadam
  3. standard le.. alasan biasa penchacai.. kan kan keh keh

    BalasPadam
  4. Insya Allah kita sama-sama bantai fuckatan. Yang selalu ramai datang adalah pencacai yang dikerah dan dibayar upah. Tapi selepas tu mereka diumpan dengan janji sorga dan fantasi untuk menderma karung pula kepada ketua-ketua penyangak mereka.

    BalasPadam