Selasa, 30 Oktober 2012

MEREKA NI MANUSIA MUNAFIK BEB.. MEMANG KEPALA BANA OTAKNYA...

itulah realiti dalam kepala otak seko-seko puak bangkai pakatan beb.. agenda mereka bukan nak apa pun putrajaya dan putrajaya... itu saja mainan minda mereka... mereka takkan puas dalam melakukan kerja kotor demi mendapat kuasa...

kalau korang tengok gambar dibawah ini.. dah tentu ada tidak betulnya, orang Islam pegang lilin, masalahnya yang pegang orang pakatan, pemimpin pakatan beragama Islam.. semua boleh, ostad pas kata aahh boleh ja... umno je tak boleh pegang lilin, ia haram..mereka kafir... pemimpin kami buat boleh.. sebab kami semuanya hebat gila haram.. anda patut faham kehebatan kami pakatan rakyat... pui...

kepala hotak lu lah pakatan... ptuih

ps: bayangkan yang pegang lilin ini pemimpin umno.. aku boleh cakaplah.. pak lobai pas lah yang paling dashyat membuat demo.. mereka kan keldai jadian.. mereka nak cari point je dengan umno... memang bangsat cara politik pas parasit sekarang ni.. semua kerana kuasa... pui

2 ulasan:

  1. jgn marah pd dorang ni. ada sebab pegang lilin. itu petunjuk dorang dalam KEGELAPAN. sebab tu pegang lilin. bersangka baik ye bro...

    BalasPadam
  2. Adoiiyaiiiii.....

    Yg pakai songkok n ketayap tapi pegang lilin ala kristian...ini lagi terok mnghina Islam ..huh..mcmane pemuda PAS bole trlepas pandang neh..patot kene wat DEMO sbb kes mnghina Islam.....

    ooopssss lupe .....PAS lupe nak tengok cermin....sendiri yg bengong sebok salahkn org len...

    BalasPadam