Selasa, 16 Oktober 2012

GUAN ENG MINUM AIR TEH LAH TU... MANA MUNGKIN DIA MINUM TODI BEB...

aku tak caya.. mana mungkin.. ish ish.. mana boleh... eh eh... tu kan air teh.. gile ape dia yang digelar Khalifah Umar Abdul Aziz boleh sesukahati minum air camtu.. oi oi.. mana boleh... tu air teh je.. percayalah.. air teh o limau... korang tak nampak ke warna dia sama... hehe... biasalah beb.. pak dongkoi pas parasit.. akan lakukan apa saja demi memback up si lim guan eng ni... abang besar ma... jangan main-main o.... hehe

tu yang nak tanya kepada pentabsub pas parasit yang bingai..(aku gelarkan pas parasit sebab golongan ini dah sekular) kalaulah pemimpin mca yang pegang cawan air memang siang dan malamlah si pentabsub akan jaja cerita.. sampai terkeluar air liur hijau tau.. hehe.. ai macam-macam.. tapi apakan daya ini adalah abang besar ma... jangan dibuat main-main.. jadi kulup telo oi pas parasit nak tegur... haha...pui... dan jangan lupa gelaran paling power mereka gelarkan Khalifah Umar Abdul Aziz oi.. jangan dibuat main-main.. hehe..

klik sini ek...

1 ulasan: