Jumaat, 12 Oktober 2012

HAL YANG DISEMBUNYIKAN MANGKUK AYUN PAS DI PULAU PINANG!!!

erm. punya berdegar-degar si pengkulup pas memuji lim guan eng kerana dikatakan ketua menteri komunis tu jaga orang Islam dan melayu kat pulau pinang sana tu sangat excellent... tapi fakta ini mereka sorokkan supaya jenglot-jenglot gelak ketawa tengok orang Islam kena tipu hidup-hidup dengan pakatan paling mangkun ayun tu... so pesanan gua.. orang Islam melayu perlu sedar... dap dan pas serta pkr akan pelingkupkan negara ini serta agama Islam akan diletak jauh-jauh... nak tau apa pak kulup pas sembang yang konon merekalah paling agung dalam menjaga Islam dari umno, kata pentabsub tegar kalau tak pas menjilat dap.. maka kita semua ketinggalan... wak lu lah pas... pui...

ps: mentikus lagi lah pak kulup pas weh.. pui..

sumber anak seberang

5 ulasan:

  1. ia ke..ni..tak perlu dah kot..entah entah surau dan masjid yg ada pun dah tak penoh kot..

    BalasPadam
  2. Ye laa, mana surau masjid nak penuh.... orang islam dah ramai di kristian kan... Kuil, tokong dan gereja makin bertambah... tak yah lah buat surau... Maju Lah PR... Sokong lah lg PR PRU nii...

    BalasPadam
  3. bro, gua nak bgtau la bro, masjid dan surau sentiasa x cukup tempat especially ms Jumaat, gua harap walaupun x buat masjid, tapi tolong la tambah sikit dana utk naik taraf surau yg ada supaya boleh digunakan utk Jumaat, kalau dapat buat surau baru lagi cantek.

    BalasPadam
  4. PERBELANJAAN MENGURUS TU TAK TERMASUK ELAUN IMAM, BILAL, NOJA DLL LG BROO..KERAJAAN KOMINIS PENANG MMG NAK HAPUSKAN TERUS INSTITUSI ISLAM JD MCM SINGAPORK BROO HUHUHU

    BalasPadam
  5. hahahaha...pamplet mne r bdak stahun jagung ni amek...hey2..stakat provoke bnde ni da celah gigi laa..nk mnipu pn bia r bpade2...

    BalasPadam