Isnin, 29 Oktober 2012

KITA TENGOK JOM.. TEKNOLOGI RAHSIA TENTERA NAZI PADA MASA PERANG DUNIA KE-2

kalau kita terperasan lah.. teknologi perang yang ada sekarang ni di upgrate dari teknologi saintis-saintis bijak dari pihak nazi.. betul beb.. contoh v2.. teknologi peluru jarak jauh.. nazi jerman memulakan teknologi tersebut... spy plane.. kapal pejuang kuasa jet.. dan banyak lagi rasanya... BAYANGKAN KALAU NAZI JERMAN YANG MENGAWAL DUNIA DAN MENANG MASA PERANG DUNIA KE-2 MASA TU... kuku besi cara pemerintah... kaum yahudi gerenti pupus... hehe.. dashyat giler...




ps: banyak lagi teknolgi yang digunapakai oleh tentera amerika sekarang adalah dari asalnya teknologi nazi.. erm itulah gamaknya kalau kuasa mutlak dah dikalahkan.. habis semua musuh ambil... walau asalnya mereka memiliki cerdik pandai...

4 ulasan:

  1. nazi memerintah yahudi habis??hehe..check the fact...selidik tgk hitler tu sapa...

    BalasPadam
  2. tidak pun memuji hitler.. tapi skrgnya dia dah pupuskan suku kaum yahudi.. so tak pelah dia pun tak wujud dah...

    BalasPadam
  3. so....hitler@nazi lebih mengetahui agenda yahudi@zion lebih awal.....tenguklah USA sekarang siapa lebih berkuasa?..
    yahudi yg mencatur ekonomi,kuasa,ketenteraan dan pemerintahan...yahudi bangkit atas kelemahan dan keruntuhan bangsa lain....

    fikirlah sejenak...kita di sini...

    BalasPadam
  4. Siapa pun Hitler tue .. Dia Part Of The Biggest Plan On Earth .. He Just A piece Of A puzzle .. :)

    BalasPadam