Sabtu, 27 Oktober 2012

LAGI DAN LAGI MANUSIA KURANG GILA DATANG CERAMAH PAKATUN.. BIAR BETUL!!

apa ni.. takkan lah.. ish ish.. ait.. selalu gila haram ramai.. kali ni secoit je datang... ai takkan lah hea.. edit kot.. tak pun orang belum sampai.. tak pun tarikh ceramah salah.. orang tak tau.. so silap hari lah kot.. tak pun.. dah habis ceramah.... kekekeke..

daku hanya mampu tersenyum... dan pakatan rakyat tetap mendabik dada mereka memang power.. khak ptuih...


lokasi dikatakan di morib.. dan anuar ibrahim pun ado tau... ai ini jo mampu ka... kah kah kah kah... salahkan je lah umno tu.. ni umnolah sabotaj... hehehe

sumber klik sini

11 ulasan:

  1. alamak banyaknya.......................kerusi!!!

    BalasPadam
  2. klu 1 atu 2 kli tipu mungkin org percaya tapi klu dah selalu menipu siapa lagi yg nak percaya. itulah 1 gambaran ceramah yg selalu kuat menipu org pun dah tak mahu nak dtg lgi. pemimpin pkatan jgn plk marah penyokong marahlah diri sendiri. BAY2 PAKATAN...

    BalasPadam
  3. Kita x nampak sbb penyokong diorang ni INVISIBLE, ilmu ghaib lah kate kannnnn... ƗƗɑƗƗɑƗƗɑƗƗɑ ƗƗɑƗƗɑƗƗɑƗƗɑ ! Yg dtg tu ramai sbnrnye....

    BalasPadam
  4. ramai pengundi hantu

    BalasPadam
  5. hahaha...ramai giler lembu kena cucuk idung!!!

    BalasPadam
  6. Ramaiiiiiii nyerrrrrrr kerusiiii!!

    BalasPadam
  7. ramainya pegundi hantu muahahahahaha

    BalasPadam
  8. mencarut apek belakang tu.. manyak chrakak saya latang jauh, ini saja ka olang latang.. pui

    BalasPadam
  9. PenaT AKU DATANG. kALAU AKU niaga pisang goreng tepi jalan dapat juge untung sikit. aduh penatlah

    BalasPadam
  10. klu dah selalu datang bertandang..menampakkan perut buncitnya..memang sahlah inilah orangnya...utk itu setiap kali datang lagi..orangramai mula bosan akan pembohongan!!

    silapkan diri dan perut yg selalu dibawa itu...

    isu yg lebih besar....kelentong yg semakin terdedah!!

    BalasPadam