Ahad, 14 Oktober 2012

MACAM NI BOLEH KEJANG OTAK BN OI... GASAK-GASAK... PUI

harap korang fahamlah maksud gua.. ye lah aje gile wei. yang datang bukan sikit.. gila haram. siap buat konsert... dan muda-mudi terkinja-kinja datang tengok konsert yang dianjurkan pakatan haramjada hea.. konsert bersih.. di kelana jaya, Selangor.... gila beb aku aku tengok pun jadi ketaq wei.. power siut pakatun haram jadah hea.. buat konsert.. semua bangun.... dan tepuk x 18.... oi oi bangun tepuk... bagi tabik spring beb...

a a a a... cuba korang tengok.. kan ramai nak mampus tu.. stadium penuh.. ape tak nampak.. korang jangan kang diorang kata gua kena beli.. kekeke... a a a cuba tengok betul.... raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kan kan kan kan ... kekekekekekekekkekekeekekekekeke

lagi gambar... lu orang dah tengok ke tak tengok klik je sini ok... anak seberang...

5 ulasan:

  1. Giler la... ramai siut. Habis la BN kali ni, tak cukup tempat beruk-beruk kuning beraksi dalam stadium tu...

    BalasPadam
  2. mak oii.. terkezudd mak.. ramainye...
    ruginye mak tak datang nyah.. ada k pop lagi...
    Ooo yeye.. Ooo yihahhh.. ishh.. tak kuasa mak nyah..

    BalasPadam
  3. Kalo BN yg wat, anjeng2 PAS akan menyalak kata aktiviti lagho..haram,,,,tapi bila pakatoon yg wat..HALAL...bole pulak nooo...UNIT ANAL PAS ada x?

    BalasPadam
  4. ade show tunjuk bontotx mcm konsert bantah kenaikan hrga minyak tahun 2008 dl???hehehe...org pas skrg pn dh layan konsert2 band indie ye....dasat gile....

    BalasPadam
  5. hehe.. dashyat kan woooooowwwwwwwwwwwwww...!!!!

    BalasPadam