Selasa, 16 Oktober 2012

MESTI ADA ORANG TU JELES TAHAP TERTINGGI DENGAN NAJIB... GERENTILAH..!!!

sebab apa aku cakap camtu.. korang faham-faham jelah.. sok dia pun nak tunjuk dia pun boleh jadi orang tengah dalam mana-mana konflik di dunia ini... aiceh.. ehehe.. takkan korang tak faham dia tu.. apa yang ds najib buat dia mesti buat... sampai dia ada bas mewah dan ada gambar dia sekali beb (bengkek le train komuter gambar ds najib ada), biasalah nak tunjuk betapa hebatnya dia dimata rakyat... tapi ramai dah orang tau pekung dia ni... nak tau siapa dia? siapa lagi anuar ibrahim la beb... hehehe...


TAHNIAH MALAYSIA!! TAHNIAH DS NAJIB... kerana diundang dalam peristiwa bersejarah itu.. rakyat malaysia berbangga dengan pencapaian ini...


Kerajaan Filipina dan Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF) telah menandatangani kerangka perjanjian damai secara rasmi di Istana Malacanang di sini hari ini bagi mengakhiri konflik lebih 40 tahun di wilayah selatan Filipina.

Detik bersejarah bagi memulakan proses penubuhan wilayah autonomi Bangsamoro itu turut disaksikan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Filipina, Benigno Aquino III, pada pukul 3 petang waktu tempatan.

Majlis yang turut disaksikan oleh Ketua MILF, Murad Ebrahim itu ditandatangani oleh wakil kerajaan Filipina, Marvic Leonen dan Ketua Perundingan Damai MILF, Mohagher Iqbal.

Malaysia menjadi pengantara perundingan damai antara kedua-dua pihak itu sejak 2001 sehingga perjanjian awal untuk perdamaian dicapai di Kuala Lumpur dalam rundingan dari 2 hingga 7 Oktober lepas.

ps: pas parasit.. sila faham sikit.. agak-agak mat sabu leh tak buat macam ni hehehehe... harap tak jeles tahap tertinggi sudah lah ye... para pentabsub mengutuk ds najib macam-macam tapi dia rilek je.. pegang amanah... berbuat baik kepada semua orang... udah-udahlah mendengki pentabsub... jadilah insan yang baik hatinya... jangan ikut sangat anuar ibrahim tu.. rosak...hehe

3 ulasan:

  1. Hebatnya kuasa diplomasi Malaysia. Bukan setakat isu Bosnia, Kosovo, Somalia, Myanmar dan kini Filipina pun Malaysia mampu menjadi mediator yang mendamaikan dunia. Insya Allah perjanjian damai ini mengurangkan sekian lama bebanan Sabah menerima pelarian Moro.

    Dah pasti puak-puak fuckatan akan kehabisan modal mengkritik BN kununnya membiarkan masalah pendatang tanpa izin Moro di Sabah berlaku. Hehehe Felda dapat kontrak tanam sawit di Mindanao - lagi bengang puak kapir harbi DAP melihat kejayaan GLC Melayu berjaya.

    BalasPadam
  2. bernanah jiwa beb diorang yg hati nya busuk tu.. hehe..

    BalasPadam
  3. sedih bila org luar pandai menilai dari org kita sendri

    BalasPadam