Sabtu, 13 Oktober 2012

YELAH ABBY... ORANG LAIN TAK SEMBAHYANG, KAU SORANG JE.. SEBAB KAU POWER.. PUI

yelah... ye... ye.. alah hea.. yee.. saya faham kak abby... ye ye.. ahh.. ooo ermmsss.. oho... aaaaa... uit... yelah... akak je betul.. pas kan power.. pas leh bawa akak ke syurga, yang tak sokong pas akan jahil munkaq, tonggong.. dan bebal..konon pas maksum gila haram.... hahaha.. ini lah masalahnya lebih sudu dari kuah... kawen je lah.. sok kawen ok la kot...

ye kak ooo ermmss ooo ok ok.. aaaa.. urpss...



ps: lantak ko lah hea... hehehe

4 ulasan:

  1. Kalau hendakan Islam sebenarnya TAK PERLU kenal, jumpa atau tahu pun SIAPA sebenarnya Tok Guru Nik Aziz tu......

    Sebab tu kalau nak berAmal pun Kena ada ILMU dulu..

    BalasPadam
  2. Ujub, riak, sombong bla bla .. Wahai org2 PAS cukup lah memperalat kan ABBY .. Biar lah dia memenuhi ilmu di dada dgn iman & takwa tanpa publisity... ALLAHUAKBAR

    BalasPadam
  3. Em bagusle kalau macam tu, tapi janganlah ko hentam pulak orang lain yang tidak sealiran dengan parti PAS, lebih baik kalau nak berhijrah untuk menaraik orang ke arah kebaikan janganlah gunakan flatform politik kerana walaupun Abby berniat baik tapi kerana berada atas flatform PAS ianya menjadi tidak kena dan sumbang kerana sejarah PAS dalam berpolitik tidak menggambarkan keislaman yang seperti diceramahkan itu, bahkan sanggup bermusuh berkerat rotan dengan musuh politik mereka iaitu UMNO, jadi bila Abby berada diatas pentas PAS, Abby juga akan dicopkan sebagai musuh politik, dan bukan dimusuhi kerana menyeru kebaikan...Abby kena faham tu....

    BalasPadam
  4. PAS adalah parti politik yang sama dengan parti 2 lain, cuma diperhiaskan lambang keislaman sahaja dan mereka menggelarkan sebagai Parti Islam, namun tindak tanduk dalam berpolitik, tujuan berpolitik adalah sama dengan parti politik lain iaitu nakkan kuasa sahaja. Kelantan dan Kedah adalah negeri dikuasai PAS, adakah mereka berbeza dengan negeri yang dikuasai Parti lain? tiada bukan, sama sahaja. Undang2 pun masih dok pakai yang sama juga, tapi dok bising nak jalankan hudud...kalau mereka benar2 nak jalankan huduh pelaksanaannya sudah boleh dibuat sekarang ini, kerana sudah 50 tahun lebih PAS ujud, takkan tidak boleh ujudkan enakman undang2 hudud yang lengkap untuk dilaksanakan, lagi pun mereka bukan sibuk memerintah negara jadi masa banyak untuk menkaji dan menyiapkan undang2 hudud ni. Tapi sampai sekarang pun draf hudud entah kemana.

    BalasPadam