Jumaat, 9 November 2012

ANUAR IBRAHIM AKAN TERKEJUT BERUK, SIAMANG, UNGKA SERTA BABOON... YB ZUL NORDIN.

huh... panas bro.. haha.. bila buku bertemu dengan ruas.. maka berdentumlah suasana.. inilah bakal terjadi bila yb zul nordin akan menjadi peguam secara percuma bagi pihak utusan malaysia sekiranya, nurul izzah akan mengambil tindakan perundangan terhadap utusan malaysia.. jeng jeng jeng... paneh paneh... ni..


Zulkifli Nordin menawarkan diri untuk menjadi peguam secara percuma kepada akhbar Utusan Malaysia sekiranya didakwa di mahkamah oleh Nurul Izzah. Nurul sebelum ini menyatakan akan mengambil tindakan perundangan terhadap Utusan Malaysia dan Berita Harian kerana mendakwa kenyataannya telah disalahtafsirkan. Justeru, Zulkifli dalam nada sinis memberitahu akan memberi kejutan kepada Anwar dan Nurul Izzah dengan barisan peguam kanan yang telah bersedia untuk mewakili Utusan Malaysia. "Saya nak umumkan pada Utusan Malaysia, saya dan peguam kanan ini sedia jadi peguam untuk pertahankan Utusan Malaysia tanpa minta bayaran. Ini sumbangan kecil untuk pertahankan Utusan Malaysia.

 "Saya nak beritahu Nurul Izzah dan Anwar siapa yang akan pertahankan Utusan Malaysia. Kamu akan terkejut beruk. Peguam kanan ini minta supaya nama tak didedahkan dulu. "Ini strategi. Anwar akan terkejut. Nurul Izzah akan terkejut," kata Zulkifli yang berkata tujuan beliau membela Utusan bagi mempertahankan agama, bangsa dan negara. Selain itu, pada sidang media selepas forum malam semalam, Presiden PERKASA Datuk Ibrahim Ali berkata, forum tersebut diadakan tujuan forum itu diadakan bagi memberi memperbetulkan kekeliruan orang ramai mengenai kenyataan yang dibuat oleh anak sulung ketua pembangkang itu.

 "Saya nak jelaskan di sini, forum kita anjurkan ini bertujuan untuk memperbetulkan kekeliruan mengenai kenyataan Nurul Izzah yang bahaya pada orang Islam dan Persekutuan. "Forum ini tidak ada kena mengena dengan mana-mana pihak dan agama lain. Saya perlu jelaskan ini supaya tidak ada salah faham," katanya lagi.

sumber klik sini

ps: pechacai lagi le tak senang duduk.. panas pungkoq hahaha... dam dam dum bunyi mercun.. gasak.. bila halilintar mengegar jantung musuhnya.. maka terkejutlah beruk malaun itu.. hehe.. :)

4 ulasan:

  1. mana tak terkjut, peguam tu Karpal Singh...hehehe

    BalasPadam
  2. terkezut den... karpal sinki??

    BalasPadam
  3. ... Tapi saya rasa saman itu tidak akan berlaku. Itu semua adalah kata kata mainan keluarga Anwar Ibrahim. Baik bapaknya atau anaknya semuanya sama. Untuk mengalihkan pandangan orang ramai diatas satu satu isu yang kontroversi, mereka akan menyatakan untuk menyaman, menyaman dan menyaman. Tapi habuk pun tak ada. Jangan risau, saman itu cuma gertakan dari keluarga laknat itu sahaja. Walaubagaimana pun tindakan YB Zul amat terpuji, as the saying says 'money is not everything'...

    BalasPadam
  4. jgn lah ugut...saman je lah,mcm bapak dia jgk cakap nak saman,tak jgak saman sampai sekarang,kita tengok ....

    BalasPadam