Rabu, 14 November 2012

APA YANG KORANG NAMPAK KAT 2 GAMBAR INI? AKU MALAS NAK TENGOK LELAMA... ERK..

kluenya lihat disebelah kiri sofa... aku pun.. tak pasti.. entah.. betul ke idak.. almaklumlah kita hidup di muka bumi ini bukan hanya manusia, binatang serta mahkluk-mahkluk lain pun ada sebab kita tak nampak mereka... huhu

adakah makhluk ini memang nak popular atau fake tak pasti.. banyak gambar hantu takkan muncul muka.. rasanya lah... tapi kita tak tau ooo sebab mereka ni kalau muncul boleh macam-macam... jeng jeng


gua ambil kat sini klik sini sama-sama pikiorkan lah ye... seram weh.. pui..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan