Ahad, 11 November 2012

APAKAH TAKTIK KOMUNIS INI MAKIN MELUNYAIKAN BN/UMNO..

erm.. sebenarnya aku tak mau sembang panjang.. dan aku tak mampu nak cerita lebih lanjut.. tetapi kalau korang perasan.. taktik yang digunapakai pakatan sekarang... taktik membenci dan memalit rasa benci yang meluap-luap terhadap pemimpin negara semakin menjadi-jadi.. dan terbaru... rosmah mansur..(tengok gambar di bawah) dikatakan taktik pakatan ala komunis.. akan lakukan apa saja untuk melunyaikan kemimpinan ds najib cara begini.. serius.. yang suka dengan benda ini adalah orang muda.. pengundi muda.. sebab apa.. aku baru je bersembang dengan seorang hanba Allah.. dan dia pensyarah di sebuah universiti.. dan beliau kata... pru nanti bn mungkin hilang 2/3 sebabnya taktik cara komunis ini sangat berjaya... itu je dia kata.. walau dia orang kuat kerajaan...

terbaru mereka bahankan rosmah kaw-kaw...

gerak gempur bn/umno kena terima hakikat.. yang orang cina.. minta maaf mereka tidak memihak kepada bn.. mereka akan sokong pakatan sebab mereka faham dalam pakatan orang cina adalah abang besar... yang jadi masalah.. melayu dalam pakatan... mereka memang menjadi senjata untuk meranapkan kuasa melayu dengan jadikan melayu jadi pecahan 3 golongan... cukup licik...

yang kita kena lawan dan tarik kembali adalah sokongan orang melayu yang muda-muda... dan hamba Allah itu cakap.. memang tak nafikan budak-budak muda sekarang mereka ini memang di pihak pakatan... minda mereka nakkan umno itu runtuh walaupun memang mereka tahu melayu akan jadi balaci dan jadi kuli setelah pakatan mengambil alih kuasa di Malaysia...

taktik ini sama saja macam komunis dahulu.. ramai orang melayu join komunis masa darurat dahulu.. mereka bersama-sama menentang british pada masa itu... jadi kesimpulan nya... bn/umno kena kerja kuat beb.. dan bala tentera kita kena kerahkan untuk menyerang batallion mereka... jangan play save.. jangan gunakan taktik 60-an untuk menarik pengundi... ada jentera alam cyber kumpulkan dan.. inilah masa kita berperang... ingat..  melayu pakatan suka kalau kuasa Islam/melayu diranapkan... korang tengok saja selangor dan perak...

JADI.. LAWAN TETAP LAWAN.. KALAU TANAH INI KITA BIARKAN KIASU AMBIL ALIH.. KORANG TENGOK SAJA DI PULAU PINANG... APA JADI MELAYU SANA...

ps: alam cyber cara pakatan mereka upah beb budak muda berfb.. siap bagi brodband.. siap bagi elaun.. tu pasal korang tengok bila di you tube dislike lebih banyak dari like.. kita bn.:? kadang-kadang biarkan saja walau yang power-power saja dapat.. so kumpulkanlah kembali.. kalau nak beri upah.. beri je.. sbb dah tak leh dah biarkan pakatan bermaharajalela beb di alam cyber.. so kita nak biarkan... lu pikir lah sendiri...

10 ulasan:

  1. Orang Melayu ni, kebanyakannya masih memerlukan kerajaan kebajikan seperti sekarang ni, mereka kebanyakan masih berpendapatan sederhana yang masih lagi menuntut bantuan kerajaan. Yang berjaya dan menjadi kaya nilah Melayu yang berasa telah bebas dari bantuan kerajaan yang mahukan perubahan kerajaan ni, kerana sebab sebab yang remeh dan nilai hati busuk mereka itu sendiri, ditambah pula dengan hasutan fitnah memburuk burukkan kepimpinan kerajaan sekarang. Kerajaan sekarang kalau buat baik 10 kali orang kata biasa kalau buat benda baik juga tapi dalam bentuk hukuman orang akan terasa, tapi puak pakatan buat benda salah 10 kali orang cakap itu hak mereka tapi bila buat benda baik sekali orang akan terpesona....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul pandangan yg baik. Usaha pembangkang dgn menggunakan berbagai cara sekian lama gagal. Sepatutnya mereka MESTI membuktikan bahawa mereka lebih baik dlm segala segi, tetapi malang mereka tidak mampu menandingi kjaan BN. Oleh itu mereka mengambil pendekatan MENGHASUT rakyat supaya benci kjaan. Segala benda akan cuba diburukkan, hasilnya sebahagian rakyat akan terpengaruh sehingga ada yg sampai tahap TAKSUB. Hakikatnya mereka itu tidak mampu utk membawa Msia kearah lebih baik PERCAYALAH. Banyak contoh2 yg dapat kita lihat kelemahan2 mereka sehingga negeri yg diperintah MUNDUR. Tetapi mereka masih berlagak angkuh dan sombong dgn menyalahkan kjaan.

      Padam
  2. says rasa kits jgn lyn ckp pnsyarh sbb mrka mmg penyokg pr.. semua pnsyarh mmg ckp mcm sbb mreaka thu pr xkuat mana..

    BalasPadam
  3. hahaha UMB buat apa ? bolot semua harta yang najib bagi untuk blogger lain kan kan kan

    UMB dah bolot semua harta, biar dorang lah yang buat kerja..

    BalasPadam
  4. yg ngaku melayu tu seme anak cina bebb...

    diaorg ni keje kuat siang mlm sbb lg dulu x suka bertuankan org melayu. cuma zaman 70an, 80an dulu x de tenett nak suburkan pemikiran dorang...

    geospatial analyst
    KLIA

    BalasPadam
  5. hehe.. sbb unit pakatan beb.. tersusun.. mereka mmg ada dana yg dkhaskan dan mmg jaga setiap blogger or fb/tweet.. mereka jaga bukan atas sja malah bawahan saja.. siap ada tab lg bg free janji berdaftar serta mmg boleh buat kerja sbgai blooger or fb.. tu yg aku pelik kenapa blogger cikai saja dibiarkan.. yg atas saja kenyang.. ades.. tak baik beb camtu.. skrang unit cyber kita dalam bahaya serta bn.. itu pun masing2 nk penting diri.. erm jahanam la beb.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn cam tu bro, dgn krn tab yg harga x seberapa menjadi penyebab dan mudharab. Apa yg lebih pentig dari itu ialah jgn negara kita dijajah oleh mereka2 yg tidak sehaluan dlm pakatan. Haru biru negara nanti. Apabila keadaan kekal aman, ekonomi berkembang akan berlaku lambakan rezeki, insyaAllah. Tab kalo x mampu beli yg mahal, moh je ke Pertama Komplek. 200 je satu. Lagi satu andai kata itulah yg menjadi impian tok rasa demi negara,Najib x kisah nak bagi. Biar betul saluranya insyaAllah skali lgi dapatttt.

      Padam
    2. masalahnya bro, masih terlalu ramai pemimpin umno/bn yg rabun mata, tak nampak kepentingan perang saraf siber. samada mereka lembab, lemah atau lemau itu kurang pasti. yg boleh aku kata, dorang kena SINDROM LEMBAM. hanya ternganga melihat gerak gempur pihak lawan tanpa ada respon dan bertindak reaktif. apa salahnya biayai blogger2 cikai ni, upah mereka utk perang saraf. kumpulkan seberapa ramai blogger, facebooker, tweeterer dan gerakkan mereka. apa kira sgt dgn upah. masuk jamban pun kena bayar bro!!! kedekut modal tak payah jd pemimpin la!!!

      Padam
    3. den setuju pokcik usin.. sebab.. inilah realiti sekarang.. pakatan guna2 sungguh2 dana cyber beb.. demi apa demi pru beb.. kita bukan nak sgt tetapi sekadar apasalahnya kumpul semua yg serius berblog serius berfb membantu bn tu.. bg dana.. ini ades.. yg atas je.. bukan rugi pun itu pun demi jentera bn.. ini lah masalah besar sampai dah nak dkt pru dah ni... huh

      Padam
  6. bukan isu tu.. tapi isu tentera cyber pakatan.. kenapa kita yg bn tak jadikan unit2 camtu.. asik2 macam2.. mcm gua tak de hal cuma agak pelik sbb serangan mereka bertalu2 dan kita asik nak counter2 dan defend2.. huhu..

    BalasPadam