Sabtu, 17 November 2012

AURA KEBENCIAN TERHADAP SESAMA ISLAM.. MEMANG KUAT DALAM SOLAT HAJAT PAS SEMALAM...

aku rasa tak mengapa, itu hak pas kalau mereka bersembahyang hajat demi menghancurkan sesama umat... kalau mereka kata mereka tu maksum dan mereka rasa mereka ada hak tau apa yang Allah tentukan.. aku rasa biarkan jelah.. sebab.. aura kebencian dan negatif takkan dapat membantu dalam kemenangan apa-apa saja... itu memang realiti.. lagi banyak aura kebencian dan dendam itu di kumpulkan... syaitan dan iblis cukup gembira.. mereka cukup suka begitu.. dan iblis dan syaitan dah berjaya dah pun... biarkan.. pas.. sesungguhnya cara politik sampah macam ni.. hanya layak untuk orang low iq sahaja... so kita tau kan...

MEREKA KATA DIZALIMI??????? MEREKA ZALIMI ??? BIAR BETUL??? ZALIM KOT MANA TU..? AI TERUK BENO CARA PEMIKIRAN ORANG PAS NI... DAH MACAM SYIAH LAK AKU TENGOK... HUH!!!!


ps: tapi bila dibiarkan jadi kerbau dicucuk hidung tak le pulak mereka kata itu zalim.. hehe

15 ulasan:

  1. ade ke Nabi Muhammad SAW ajar doa sesama islam macam tu???insyallag golongan atas pagar penentu kehancuran PAS setan bisu dan penyokong pluralisme agama bila le nak PRU ni dah tak sabau niii

    BalasPadam
  2. doa tu patut di tujukan pada peliwat negara dan pencacai yang menyokong pluralisme agama insyallah PRU ini golongan atas pagar penentu kehancuran pelliwat negara,penyokong murtad dan pluralisme agama

    BalasPadam
  3. Gamaknyalah...Bila ditanya dalam liang lahat nanti..Siapa saudara kamu?

    Orang PAS Jawab: "DAP -Lim anak beranak dan singh tu..."

    BalasPadam
  4. dalam mereka berembun semayang dalam stadium yg.kotor tu untuk mendoakan sesama islam hancur,,mereka gagal mendoakan agar ISRAEL laknatullah tu lebih hancur.

    tiada nilai al-quran dan sunnah dalam perbuatan mereka...malah ciri2 syiah pula yg.semakin jelas....mungkin lebih jelas ciri khawarij..

    p/s: semayang distadium tu boleh khyusuk ke? aku yakin semayang mereka tu ada sifat menunjuk dan riak...Sebab tu masjid susah nak dibina..Mereka lebih utama stadium bola,lebuh raya,keretapi laju dll meninggalkan amanah rakyat sekurang kurangnya mereka bekalkan air yg.sempurna.

    gen2felda

    BalasPadam
  5. Setuju, PAS semakin hari semakin menghampiri Syiah. Bau hancing satu stadium.

    BalasPadam
  6. kadang2 cara pas ni dah macam islam radikal dah huhu.. tulah mereka sama2 orang Islam, mcm kita doakan jelah supaya mereka kembali kepangkal jalan..

    BalasPadam
  7. Jijik sungguh tingkahlaku puak-puak sesat ni. Sama jijik dengan jamban yang tersumbat dengan taik yang berulat bertakung berminggu-minggu. Hidung yang terbau busuk jamban tersumbat ni pun boleh jadi reput. Teramat jijik sungguh puak sesat PAS ni.

    BalasPadam
  8. Apa dah jadi dgn PAS ni,Nabi tak pernah pun doa menyakitkan hati sesama Islam.PAS ni islam yg macam mana nyek?

    PAS ni nafsu kuat.Nampak nya dajal akan menjelma dikalangan orang2 PAS.Pengikutnya semua kuat nafsu...........

    BalasPadam
  9. Hancurkan parti sekular....umno!!

    BalasPadam
  10. ... Marilah sama-sama kita doakan agar Allah menjernihkan hati dan fikiran orang-orang PAS ini....

    BalasPadam
  11. Kalo umno dikatakan parti sekular, pas pulak apa ya?

    BalasPadam
  12. nik aziz dah masuk perangkap dap

    BalasPadam
  13. pas parti yang dipergunakan oleh dap Dan pkr

    BalasPadam