Rabu, 7 November 2012

BILA NIK ABDUH SOUND TEPET KE MUKA NURUL IZZAH... PANAS HATI BANG NUAR BRAHIM BEB..!!!!

kan bagus camtu pas.. dalam pas ada juga yang selumber hebat sound tepet ke muka nurul izzah tu.. asik mengeko je bontot pkr dan dap apa dapat... pas hanya jadi kuli je.. so sekurang-kurangnya bila pas berani bersuara, panas hati lah juak-juak parasit didalam pas, tepuk mejalah si bang anuar ibrahim dan sakit jiwalah si karpal sinki.. serta geng-gengnya. hehe..


KOTA BHARU - Dewan Pemuda Pas semalam ‘menempelak’ Nurul Izzah Anwar berhubung kenyataan kontroversinya mengenai isu kebebasan beragama di negara ini yang didakwa Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu sepatutnya diguna pakai secara sama rata termasuk kepada orang Melayu.

Timbalan Ketua Pemuda Pas, Nik Abdul Abduh Nik Abdul Aziz (gambar) berkata, ungkapan ‘tiada paksaan dalam agama’ daripada ayat 256 surah al-Baqarah adalah merujuk kepada hak bukan Islam untuk kekal dalam agama mereka sebebas-bebasnya dan ia sama sekali tidak melibatkan umat Islam.

Beliau berkata, sesuatu yang amat pelik dan tidak logik apabila mengatakan seorang yang lahir daripada ibu bapa yang beragama Islam, dianggap satu paksaan ke atasnya untuk memeluk Islam.

“Seseorang yang dilahirkan sebagai seorang muslim merupakan satu anugerah Allah untuk dirinya. Ia tidak akan begitu bersusah payah mengenal Tuhannya sebagaimana bukan muslim. -UTUSAN

ps: jangan depa pi tuduh nik abduh ni dibayar umno cukup ye haha..

3 ulasan:

  1. Nik abduh di bayar UMNO ni...tipikal ayat penyokong terjun lombong PAS

    BalasPadam
  2. Nik Abduh ni Chai UMNO bertopeng PAS.

    BalasPadam
  3. bila orang dah buta hati segalanya turut buta menilai kesesatan pemimpin diorang...

    BalasPadam