Khamis, 8 November 2012

CERAMAH PR YANG TIADA SAMBUTAN DI BAYAN BARU, P. PINANG... SALAH UMNO KE.. HAHAHA

uish. orang lum sampai lagi sebab majlis lom start... ish takkanlah sikit bebenar yang datang hea.. tak logik la..sebab kat seremban baru-baru ni gila haram ramai yang datang tau.. 50 ribu katanya, hehe.. ni mesti majlis ini di sabotaj oleh umno.. tak pun orang salah hari.. tak pun majlis ceramah pr ni hanya nak ajak kerusi je kot.. keh keh... maksudnya apa geng.. maksudnya.. rakyat dah mula berfikir.. pr sebelum ni sembang depa ja yang hebat... depa ja betui.. depa ja tera.. depa ja bersih... depa ja yang terpower.. ai macam-macamlah.. la ni rakyat dah cerdik memikiaq siapa sebenar malaun pakatan rakyat ni.. mereka dah jadi pakatan rosak dah la ni... hehehe...

hangpa sendiri pikiaqlah hea..
ps: masih lagi pircaya ka ini pr? keh keh.. aje gila..

9 ulasan:

  1. UMNO/BN punya majlis pun lebih kurang sama jer ...kalau tak ada arahan utk mengangkut org degn ber puloh puloh bas,bila najib dtg nak bagi tunjuk ramai org dtg, kalau tak ada bagi sikit fulus...nescaya sama la juga keadaannya...

    BalasPadam
  2. hehehe...pencacai pakatan anak haram dh mai....

    BalasPadam
  3. Fuh ramai betui yang datang, cuma kita tak nampak jer kelibat hantu setan, iblis dan jin kapir.

    BalasPadam
  4. photoshop tu..hahahah ayat klise puak p.rabak

    BalasPadam
  5. O
    rg tu baru test microphone tu..tak baik fitnah wooo...lain la kalau korang ni semua PAS...

    BalasPadam
  6. kalau orang datang majlis BN dapat fulus.tapi datang majlis PR kena keluar fulus.derma..derma...derma!

    BalasPadam
  7. hahahaa.... byknye setan jin dan iblis?maklumla... ketua dia dajjal.... hahahahahaha

    BalasPadam
  8. Ah, seerupa ja dengan ceramah BN. Ceramah BN lagi teruk, dah la tak adak orang, calon yang berucap pulak bodoh piang. Dah macam tak dak agama aku tengok. Bangang pulak tu, sama bangang dengan macai2 dia. kahkahkahkah Tapi yang seronoknya tengok pencacai BN duk anguk2 kepala padahal duk telan taik, sebab tu bangang nak mampus. kahkahkahkah

    BalasPadam