Jumaat, 23 November 2012

HAIRIE OTHMAN KENA BELI DENGAN UMNO... HEHE.. INI BUKTINYA.. LALALALA

ps: pas oh pas.. why why...

klik sini 

5 ulasan:

  1. kau tak takut ke kena turun pangkat..??

    tukang usung tin milo kutip derma.. tape la janji masyuukkk.....

    BalasPadam
  2. masyukk masyukkkk bolehlah bayar ansuran kereta..duit ansuran kereta pun kutip sedekah pakai ketayap jugak ke

    BalasPadam
  3. Saya doakan segala cacian dan tuduhan saudara kpd Hairie ni, Allah sahaja yang balas. Allah Maha Kuasa.. Jgn kerana mulut badan binasa. Jaga jaga, esok Allah balas 2 kali ganda. Drpd buat dosa kering caci si Hairie ni, baik saudara tambah ilmu. Kalau saudara ingat azab Allah, takkan saudara sibuk nak mengata orang yang saudara sendiri tak kenal hati budi.

    BalasPadam
  4. Mencaci hairi othman tu salah tp apa yg hairi ckp tu betul.. Kalau org yg br nak mendekatkan diri dgn pas pun rasa begitu apatah lg org yg jauh dr pas maka bertambah jauh la jwbnya..

    BalasPadam
  5. mudah2han si hairie dah sedar siapa pas..

    BalasPadam