Selasa, 27 November 2012

HIGHWAY KERAJAAN PAS DAH SIAP TAU... TAK CAYA KE..

wah tahniahlah ye.. dengar kata highwaynya dibawah tanah.. so tu yang tak nampak pembinaannya diatas.. nampak kosong je... so kita tunggu je ye.. kalau siap kita leh guna kan haha..

ps: hehe.. jangan risau, pas kan power ma haha..

11 ulasan:

  1. bagi lah dia menunjuk kan kehebatan mereka membuat jalan raya macam kerajaan pusat buat, mana lah tau kot ada jin di tengah malam ke yg membantu, mana kita tahu, piramit pon orang boleh buat.

    BalasPadam
  2. insyaALLAH..siap juga suatu hari nanti.Jgn lah kita perlekehkan niat orang..jika ikhlas..pasti ALLAH bantu.Kita2 ni..turut guna jugak nanti.Lepas demo tuntut royalti di PWTC berjaya di sampaikan pd DS Najib...sure ada peluang buat highway lebih banyak.Jgn biarkan sedara mara kita di Kelantan 'terus tenggelam'.

    BalasPadam
  3. tiap2 tahun duit kerajaan pusat dok bg berpuluh juta pi mana duit tu.. dah jadi pemalas smpai nak tuntut royalti.. pelaburan kelantan berapa billion.. bukan sekadar sembang ceramah je. keje tu buat juga beb.. kerajaan perseketuan tak pernah nak anak tirikan kerjaan kelantan.. tapi thah la kesilapan pas langsung seko tak mau tgk kan.. huh.. ape la mentaliti manusia cam nie k.. hehe

    BalasPadam
  4. sayang pemimpin tegur2 kan la wehhh bukan tau cuci kan berak pemimpin yang buat silap tu. sokong membabi buta. tu yang buat pemimpin pas bnyak yang bongkak. besar kepala

    BalasPadam
  5. hanya orang gila a.k.a taksub aje yg percaya..lalalalala....NIK AZIZ ni DAH GILA agaknya...

    BalasPadam
  6. Kalau ikut stail Anuwar ada peluang 'saman mahkamah' itulah peluang nak samun duit orang.....
    Ikut stail Nik Ajis, ada peluang tuntut 'royalty' itulah peluang nak dapat duit mudah selain minta sedekah daripada ahli parti dan rakyat negeri.....
    Kedua2nya kerja orang 'malas' dan 'lemah' yg sentiasa mencari peluang mudah untuk nak dapat duit.
    Cubalah gunakan kebijaksanaan sendiri untuk menjadi pemimpin yg berjaya tanpa menyalahkan pihak lain dan selalu merasakan diri sendiri sentiasa lebih bijak dan lebih Islam dari org lain. Org lain kalau tak sokong 'dia' semua dikata tak betul, zalim, korup, kafir dan apa2 lagilah tuduhan buruk akan keluar dari mulut busuk 'gulungan dajjal' ini!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro..aku setuju dengan kao..

      Padam
  7. Pas pecah tanah nanti BN yg tolak tanah....itulah standard Pas !!

    BalasPadam
  8. pemimpin begini tidak layak memrintah,sikit2 minta derma memalukan melaysia ,tiada berusaha langsung sibuk berpolitik. banyak membuang masa untuk negara tercinta.

    BalasPadam
  9. royalti pebenda pulak ni..royalti minyak? ko ada pegi check tak telaga minyak dengan reservoir tu masuk state maritime boundary? kalau takde tak payah la nak sibuk pi menyalak kat PWTC sana,

    BalasPadam
  10. dengar citer highway yg PAS bina tu hanya nampak pada ahli2 dan penyokong2 PAS saja, kalau tidak hanya nampak macam yg dalam gambar kat atas tu aje le ..., kira2 macam dalam alam bunian ...

    hujung highway tu mengikut ceriteranya (tidak nampak pada mata kasar) bercabang tiga; satu terus bersambung ke Putrajaya, satu lagi kepintu syurga PAS, dan yg akhir kehalaman tokong2 siam yg terdapat di Kelantan ...

    BalasPadam