Sabtu, 24 November 2012

HIMPUNAN BARISAN 1 MALAYSIA, PENCHACAI KATA GAMBAR NI EDIT.. HEHE..

bernanah tolo bang, yolah, mereka ni si pakatan jibraun yang angkuh bebenor tu.. bila mereka kata kalau mereka buat satu-satu perhimpunan boleh mengumpul 5 juta manusia... tapi kerana hari ni adalah hari perhimpunan barisan 1 malaysia.. mereka kata sikit sangat orangnya kalau nak dibandingkan dengan mereka.. hahaha.. lantak kome le jibraun haaha

ps: ahh takde, tak de ni semua kena bayar.. hahaha..

lagi gambar klik sini

3 ulasan:

  1. tapi pelik kan..
    pwtc boleh muat 6-8k org..
    mcm mane menteri tu boleh ckap 600k org..
    hurmm..heran betul..

    BalasPadam
  2. hehe itu didewan, diluar dan pwtc ada berapa tingkat da.. n kat luar pwtc pun kalau kumpul2 pun boleh rasanya, maksudnya bukan kumpul sekaligusla.. campur hari2.. kira logikla.. kalau dia kata kalau kumpul sekaligus... erm tu tak logik.. betul?

    BalasPadam
  3. Kalau dia 10 juta pun bukan sapa2 kena bayar cuma juak pkr saja dah meroyan

    BalasPadam