Ahad, 25 November 2012

ITU 2010 RAJAGOPAL, BOLA SEPAK KENA ADA IDEA BARU... ADA FAHAM

dalam blog aku ada post pasal kehebatan skuad harimau malaya masa aff 2010 dulu... KLIK SINI dan aku sendiri kagum sebab memang dasat... tapi itu dulu.. bila mereka tak nak berubah.. dan tak nak belajar apa itu taktikal.. rajagopal still the same.. dan terimalah akibatnya beb..

piala AFF 2012, MALAYSIA JADI TUAN RUMAH.. DAN PASUKAN JUARA BERTAHAN TAK MAMPU NAK PERGI JAUH... AKU BERANI KATA PADA MALAM NI... 80% PASUKAN RAJAGOPAL AKAN PULANG AWAL... DAN 20% KEAJAIBAN SAHAJA...

MALAYSIA BARU SAJA KALAH DENGAN SINGAPURA 3-0 PADA PERLAWANAN PERTAMA ,... SO APA NAK DIKATA...


4 ulasan:

  1. kalah menang tu adat bro..
    bagi aku yg penting bila nonton bola nak tgk permainan yg ada skill..ada gaya ..corak yg menghiburkan
    sbb tu ramai seronok tgk bpl dan bbva

    BalasPadam
  2. Ini ANEY, BESAR KEPALA,SOMBONG,EGO ...Nasihat org x nak dengar..BUNYAMIN,AMAR ROHIDAN,AZMI MUSLIM buang terus dri team.ZUBIR,GARY,ASRARUDDIN,HAZWAN & BADRUL BAHTIARbagi main.Aku harap penyokong msia buat protes kat FAM. Tulis sepanduk besar2 kt stadium kutuk RajaGombal yg keras kepala ni.

    BalasPadam
  3. tak belajar dari kesilapan.. bahagian tengah tak jalan.. camne nak lawan indon ni.. waduh2

    BalasPadam
  4. so sekarang nak kutuk Rajagopal lagi.... atau tunggu kalah lagi baru nak kutuk semula...

    BalasPadam