Selasa, 20 November 2012

KALAULAH PEJUANG PALESTIN ADA SENJATA INI... AKU BERANI JAMIN TENTERA ISRAEL MAMPOS!!!!!

baru datang serangan roket al-qassam dah jadi takut mati macam ni.. poodah..

kita tau bangsa yahudi ni angkuh ya amat.. tetapi mereka ini semua takut mati... dan aku berani jamin lah.. kalaulah separa tentera di palestin di modenkan... dan israel berani kacau macam mereka kacau buat lauk kat tanah palestin ni sekarang ni... mereka ibarat mengali kubur mereka sendiri.. tentera israel semua penakut..

sebab mereka berani buli palestin sebab di palestin tiada senjata berat yang mampu nak melawan syaitan israel ni... cuma dengan senjata sendiri iaitu roket al-qassam, tak pe.. dengan izin Allah.. sok roket tu tepat kena ke rumah perdana menteri syaitan israel yang gila perang tu..

harap ada hartawan arab atau billionair Islam support beli senjata ini untuk tentera palestin... letihlah.. asik berdemo je.. asik kita je kena mengalah... hari-hari ramai orang tak berdosa meninggal dunia... sungguh sadis beb...

berikut senjata yang kalau tentera palestin ada.. aku berani cakap... tentera israel kecut perut.. dan pikir 2 kali kalau nak cari pasal dengan palestin... betul kan?

sistem senjata anti kereta kebal.. kornet..

anti aircraft missiles

ada ni cukuplah...



ps: kita di negara Islam patut kuatkan sistem persenjataan supaya musuh tak mampu nak cari pasal... israel tu tunggu masa je tu.. tunggulah..masanya nanti...

10 ulasan:

  1. HUA HUA HUA.... APE....? KO INGATN pakatan rakyat NAK BAGI KER...? MEMBAZIR WOOOOO

    BalasPadam
  2. http://www.military-today.com/helicopters/kamov_ka50_hokum_l1.jpg

    sedekah yang ini kat Palestine pun ok jugak

    BalasPadam
  3. bila kita nak kuatkan sistem pertahanan mcam beli kapal selam,PKR bullshit dok sebok canang kat negara luar pasal teknologi kita...pusing2 kafir2 bangsat tau laa sistem kita macam mana...terima kasih anuuuwar pundek sebab dedahkan sistem pertahanan kita...

    BalasPadam
  4. Sbnrnya roket Al-Qassam la yg jd punca kezaliman Israel skrg. Kalau ko dok kacau samseng tgh tido, bodoh la kalau dia tk mengamuk. So Hamaslah puncanya. Sepatutnya pasukan Hamas ni dipersalahkan juga. Depa asyik tembak roket ke Israel apsal? Orang tu dah diam. Zionis Israel cuma membalas (secara zalim). Akhirnya yg jd mangsa rakyat Palestin yg tak mau terlibat dgn perang, tapi mati kena peluru.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama 8:20,pk dl sblm wat statement....dlm yahudi Laknatullah berdiam dari segi ketenteraan,sbnrnye depa terus menerus tambah penempatan haram...gencatan senjata pon sblm ni dipersetujui,tp penempatan haram bertambah.depa dok pertahankan tanah air depa,ko plak tuduh depa punca org palestin kena serang.

    BalasPadam
  6. Mmg bodo la tampa nama 8.20 ni..... Pikir dlu sebelum nk wt statement....bodo

    BalasPadam
  7. talibarut nuar kot, nuar kan menyokong keselamatan israel,

    BalasPadam
  8. http://www.military-today.com/helicopters/kamov_ka50_hokum_l1.jpg

    kena jubur israel

    BalasPadam
  9. suatu masa di mana semua kepala bawah dan atas berkecai israel

    kepala butuh pakai kod

    BalasPadam
  10. assalamualaikum.. baca link kat bawah ni.. nanti awak tau kenapa tentera palestin (Hamas a.k.a Al-Qasaam) x pakai alat canggih mcm yg awak tunjuk dlm gmbr tu ;)

    http://daddydee.net/2012/11/al-qassam/

    BalasPadam