Selasa, 13 November 2012

KERETA BOB LOKMAN DISERANG GAJAH, GAJAH ITU DI UPAH UMNO?? hehehe..



Grik - Bob Lokman, seorang selebriti yang kini bergiat berdakwah melalui Parti Islam Semalaysia PAS diberitakan bertembung dengan seekor gajah yang sedang melintas di Lebuh raya timur Barat.

Beliau dalam perjalanan ke Kota Bharu untuk menyertai muktamar tahunan PAS bersama beberapa buah kereta lain.

Ketika berhenti, jarak beliau dengan gajah tersebut kira kira 30 meter. Tanpa menyedari lampu sportlight beliau terlupa dipadamkan, menyebabkan gajah tersebut naik minyak.

Gajah tersebut diberitakan meluru ke arah kereta beliau dengan mengibaskan telinganya. Sumber menyatakan, ketinggian kereta beliau separas dengan lutut gajah.

Gajah yang kelihatan panik terus menanduk bahagian hadapan kereta Bob hingga berlubang.

Bob Lokman yang berada dalam kereta menjadi panik tanpa mampu berbuat apa-apa.

Sumber juga menyebut, tandukan gading gajah tersebut menyebabkan bahagian belakang kereta yang dipenuhi barang terangkat.

Kejadian tersebut berlaku ketika pendakian berhampiran hentian puncak lebuhraya Timur Barat.

Bagaimanapun, beliau dilaporkan selamat dan kini telah berada di Kelantan

sumber klik sini

ps: berapalah gajah tu dapat upah ek.. hehehe.. jangan mara aa gurau-gurau di hari selasa... kekekeke..

7 ulasan:

  1. UMNO UPAH GAJAH TU...HARAMJADAH PUNYA UMNO..WAKAKAKAKAKA

    BalasPadam
  2. Gajah pun tak suka kt kau Bob. Gajah tu tau kau memang kuat mengutuk dan menghina orang lain. Sedarlah sikit. Nak ceramah boleh tapi jangan suka maki hamun. Itu Umno baru upah gajah. Kalau kau degil Umno akan upah dinausar T-Rex. Nak ke?

    BalasPadam
  3. Kami dari GAJAH.blogspot.com betul laa kami serang boblokman kerana kami dapat upah dari Umno......confirmed punya, sekali dapat terus jati jutawan perrrgh!!!!
    Note: Puak-puak haram jadah bila lagi nak upah kami. Kalau upah kami comfirmed masuk shurga punya.

    BalasPadam
  4. Kes kena tanduk gajah terus dia glamor kat muktamar....nama pun dah suam-suam ayam. Gajah bagi dia glamor balik....pas ni boleh la dia tanding PRU....
    Orang politik dan artis ni sama ja kaedah SOP...suka gebang cerita...bila orang tau orang kenal.....orang kenal orang suka...itulah kaedahnya. Kalau hancur pun orang kenal dah kira kredit.

    Bab kata gajah upahan UMNO...ha..ha..mentaliti puak2 tu...kalau jatuh longkang...salah longkang UMNO buat....kalau kereta pancit salah UMNO...monyet jerit2 atas pentas pun UMNO yang buat....apa punya tut la mentaliti...

    BalasPadam
  5. hehe.. eleh gurau2 je.. keh keh.. umno upah gajah tu.. kalau betul camne wakaka...

    BalasPadam
  6. Ok la tu admin..umno upah gajah..apa sahaja musibah dr Allah s.w.t sbagai ujian org2 pas akan disalahkan kerajaan..kesenangan dinikmati xpulak dihebohkan..

    BalasPadam
  7. konspirasi UMNo

    BalasPadam