Isnin, 5 November 2012

nurul izzah tersasul tu...

agak-agak pas berani sound tak? agak-agak balaci pas akan berdemo kaw-kaw tak sebab kelancangan mulut nurul izzah ini.. agak-agak mereka akan meminta siasatan di raja tak? ini lah pas.. korang sembang mereka nak jaga Islam.. erm jangan mimpi lah.. pkr sudah tentu parti liberal.. jadi nak tanya.. kita sebagai orang melayu.. bila anak kita di lahirkan saja.. kita wajib Islam.. tetapi apa kata nurul izzah wei.. tak ke kepala bana dia main sedap cakap macam tu.. pui

stament nurul izzah
ps: dengar kata dia dah nafikan dan macam biasa dia cakap itu maianan media umno nak kenakan dia.. oi pompuan putih muka cina tapi cute.. hehe.. ape kebebal ni.. cuba stament ini keluar dari mulut pemimpin umno.. maunya kaulah orang pertama bawa geng ke parlimen desak di tarik balik stament yang keterlaluan itu .. kan eleh.. poyo.. pui...

2 ulasan:

  1. sama je dgn apak dia... suka spin... aku doakan supaya ALLAH laknat cepat2 sket... amin

    BalasPadam
  2. nila akibatnya bila terlalu open minded sangat...rosak sorang dahla nak ajak semua rosak gak...rosak2...

    BalasPadam